♔Home |▲pollo



Salam perkenalan
Assalamualaikum ,tak jawab dosa ;)
Actually tak ada story pun nak di story kan ,but bila tengok orang update rasa macam nak update jugak sebab dah lama bersarang blog ni haha
But hari ni rasa macam nak story pasal emm pasal semua lah pasal aku ,dah nama pun blog aku tak kan aku nak story pasal kau orang kot kan haha
Firstly ,nama aku Aila itu yang short yang long Nursuhaila Bte Abd Manaf .sebelum tu ,Hii salam perkenalan semula :D dulu masa aku sekolah rendah sampai form1 aku keliru lah jugak nama aku lepas Nur tu space ke tak ,dulu aku main tibai jee aku tengok nama membe aku ada space lepas Nur aku pun letak lah space dkt nama aku ,lepas aku dapat ic masa form1 baru aku tahu nama aku sebenarnya mana ada space kihkih .aku mula melihat siling hospital lama Batu Pahat pada tanggal 31/12/1995 ,bila aku cakap aku lahir new year semua orang tak percaya except family and org yang kenal aku lah kan .semua org akan cakap kenapa kau tak lahir tahun depan nya aja kan senang .aku memang suka buat kerja last-last minute ni haha .adik beradik ,ohh ya aku anak yang ke 3 dari 3 beradik first abang aku second kakak aku and last aku .bersyukur aku takda adik tak semak kepala aku kihkih aku berasal dari Johor bukan dari PLANET MATOKI ,unsur-unsur menganjing kena ada sikit .setakat ni takda lah aku nak mengaku aku korean lah chinese lah siap-siap tukar nama ala-ala vouge tu aku belum terniat lagi .nama mak aku bagi jugak yang lazat !before terlupa bila kau orang terperasan nama blog aku tu kau orang jangan ketawa gelak berdekah dan sewaktu dengannya ,sebab kadang-kadang bila aku terserempak dengan nama blog aku tu aku rasa jijik haha kalau kau orang geli aku lagi geli ,disebabkan tak boleh nak tukar jadi aku terpaksa guna sampailah umur aku 18 sekarang ni haha nama tu start dari mula-mula aku minat tahap bahaya dekat cerita KAMI haha  masa budak-budak semua nama nak cute haha okay forget it .untuk seumur hidup aku ,aku banyak kawan yang baik tapi belum ada kawan baik ,faham ?okay faham kan .serious talk aku tak tipu dari aku pandai berkawan dulu aku tak pernah ada bestfriend sampai ke sekarang .bagi aku semua orang tak boleh nak percaya selain dari darah daging aku sendiri .tak suka aku tak apa ,aku apa ada hal ,seorang kita benci 2 kali ganda orang akan benci kita .aku rasa lah ,ni aku rasa jee ,rasa rasa nya lah aku lebih banyak bercakap jujur daripada berbohong sebab bila aku cakap bohong aku akan terkantulkan kebohongan aku sendiri haha bercakap lagi banyak daripada berfikir ,itu juga sifat teruk tak senonoh aku .jujur aku cakap kadang-kadang bahasa aku agak kasar bila bercakap sebab aku jenis main hembus tak fikir orang ,bukan nya selfish tapi aku tak boleh nak faham or baca sangat hati orang .tak percaya search nikname Mira Raa ,tanya dia sebab aku banyak kali buat dia menyampah dengan aku sebab bahasa aku haha aku tak bangga tapi aku nak orang tahu macam mana aku sebab aku rasa aku lebih selesa jadi diri aku sendiri .biar kita jadi kita lebih elok bukan .
*Aku rasa lama aku tak buat biodata dalam buku yang ada Makanan kegemaran ,minuman kegemaran ,hobi ,ucapan tu .baru aku rasa maju sungguh teknologi masa kini buat biodata type-type jee then post bagi orang baca haha
Cukup sudah lah ada jodoh sambung episode akan datang :)

Assalamualaikum