♔Home |▲pollo



7 July 2012
yeahh !aku menype dalam kegelapan dengan penuh keyakinan haha and now tepat pukul 5.33 pagi aku masih berjaga melayan twitter haha 
actually baru balik melepak dengan kakak and shidiq shahrin .penat lah juga tapi boring -_-
mula-mula pusing-pusing mall ingat nak pergi main bowling tapi tak jadi terus pergi lepak shihlin makan ,before tu jalan-jalan terjumpa kurt bebual kejap then blah lahh kan .
aku ikut pun sebenarnya cuma nak bankin duit sebab aku ada beli barang tapi kelain pulak haha
lepas lepak mall semua tu keluar kejap pergi bank in duit then cari tempat makan ,tak tahu makan mana makan jelah dekat busten lama .
tujuan aku update ni bukan nak cerita apa motif and blabla pasal keluar tadi 
motif aku ,aku cuma nak bagitahu aku terjumpa Afiq Asyraf masa aku tengah lepak dekat dataran masa tu pukul 1 lebih kot .sumpah aku tengok muka dia ,aku rindu and menyesal tinggalkan dia sebab erwan .dia cume tengok senyum jee tadi dekat kakak .sebab kakak tegur dia 
aku kaku gila .entah kenapa aku rasa macam rindu dia sangat ,perasaan ni mengada .
and aku tak tahu kenapa hari ni ramai sangat buat baik asyik text aku semua ,mamat pun text tadi
melayan text mamat and mamat lain malam ni ,lain sangat haaha
kalau tak tadi dah dating dah dengan mamat tapi aku ingat dia dekat kl lagi ,dia tak balik lagi .bila text tanya dia dah dekat bp okay aku sangat lah menyesal tak ctc dia awal-awal .
esuk dia nak balik kl dah kerja ,bhh aku tak tahu lah kenapa jodoh aku banyak dengan orang kerja saloon jee hahah
and aku lupa yang hari berikut adalah besday shahrul azuan raffie patut lah pagi buta call aku ,kalau tak mampus tak call haha and dia jemput datang rumah dia ,tapi aku tak larat nak makan lagi maka tak jadi lah kerumah dia .
apa pun aku rindu mamat and afiq sangat-sangat -_-
okay bye itu je aku nak cerita hahaha