♔Home |▲pollo



redha
Mungkin semua dah berubah .dia dah bahagia .dia dah ada girlfriend .tapi aku masih sedih .sedih kehilangan dia .aku tak kuat seperti yang kau sangka .walaupun aku mempunyai kawan yang selalu support aku .kadang-kadang bila check gambar dalam pc or laptop mesti ternampak gambar kita ,banyak sangat sampai tak terkira .bersepah sana sini .tadi duduk dekat rumah shasha tengok gambar tiba-tiba shasha terbuka gambar kita dalam rumah masa amir ambilkan tu ,kau online dalam rumah dengan aku .aku ingat lagi .hati aku bukan remuk malah dah hancur berkecai .dah banyak sangat hati aku kau sakit kan kau main kan .selama ni kau cuma seorang penipu and aku seorang mangsa yang terpedaya dengan kata-kata manis kau .mungkin kau nampak aku kuat ,tapi aku tak sekuat engkau sangka .setiap malam aku terfikir kan kau ,kadang-kadang aku rasa bodoh bila fikir and sedih untuk orang yang tak pandai hargai aku .kau bahagia atas penderitaan aku dan aku derita di atas kebahagiaan kau .apa dosa aku ini yang aku dapat .aku tak pernah lupa kata-kata kau ,macam mana pun kau tak akan tinggalkan aku but now hmm .mungkin aku yang bodoh .patut aku biar kan jee kau bahagia dengan girlfriend baru kau tu ,aku tak patut kacau boyfriend orang kan :) mungkin yang jadi semua ni ada hikmah .tuhan mungkin nak kirim kan aku lelaki yang lebih baik dari kau .aku boleh tak ada kau ,tapi kenangan dengan kau yang buat aku tersiksa .1tahun lebih kita sama ,terlalu banyak kenangan yang tak dapat aku lupakan .selama ni aku rasa engkau berbeza dari yang lain ternyata kau sama ,kau tak pernah ada beza dengan lelaki lain .mungkin mata aku masih buta ,aku masih tak nampak yang siapa engkau sebenarnya .aku ada cara aku sendiri .mungkin dengan cara yang buat kau tinggal kan aku .tak apa aku redha yang penting kau bahagia dengan dia .kembali lah ketika aku masih memerlukan ,jangan pernah kembali ketika aku sedang mencipta kebahagiaan kerana masa itu aku tidak akan memaafkan engkau dan aku sudah pun buang engkau jauh dari hidup aku .sakit ,sakit sangat .sakit yang tak terhingga .tuhan saja yang tahu .masalah yang mematang kan kita .mungkin dengan cara ni tuhan nak ubah aku ,siapa tahu .kau tinggal kan aku hanya demi seorang perempuan .sebelum tu aku berharap kau akan datang jemput aku pulang seperti dulu tapi ternyata aku silap .kau sering abaikan aku ,kau hina aku ,kau maki aku ,kau fitnah aku ,kau tuduh aku yang bukan-bukan ,kau buruk kan nama aku ,kau tinggal kan aku .kejamnya engkau .ini yang aku dapat selama dengan kau 1 tahun lebih .terima kasih erwan zernal .aku tak akan membalas segala perbuatan kau tapi Allah yang akan membalas atas perbuatan kau .tuhan ada ,tuhan maha adil maha mengetahui  kau kena ingat tu .mungkin ini jalan yang terbaik .aku pergi dulu aku ,aku tak akan ganggu kau lagi ,aku akan anggap kau macam orang yang aku tak kenal .ini jalan yang kau pilih .aku terima .terima kasih sekali lagi ,aku sentiasa doakan kau bahagia bersamanya :')