♔Home |▲pollo



memory II
kalau dia stalk aku ke ,aku nak sangat bagi lagu ni dekat dia :(
tapi aku tak kan cari dia lagi semata-mata nak bagi lagu ni untuk dia 
kalau dia betul nak dekat aku ,dia datang balik .tapi tak maknanya semua dah tamat
aku tahu aku salah sebab tak pedulikan kau selama ni 
b ,kau tahu tak kalau diberi peluang untuk aku bercakap peluk kau sekejap pun takpa 
aku rindu kita yang dulu :') 
aku tahan ,aku sabar walaupun tiap hari mesti kena maki dengan kau 
aku rela tengok kau bahagia dengan dia 
aku sabar bila fikir balik mungkin semua ni ada hikmah 
aku tak nampak sekarang tapi suatu hari nanti aku akan nampak :)
semoga bahagia EZ :)
aku cuma nak bagi tahu kau ,aku bahagia sekarang dengan bf baru aku ,tapi tak sebahagia bersama kau dulu :')
kau jee yang boleh buat aku happy tak ada orang lain 
kenangan kita aku akan simpan semat-semat dalam hati ni ,even kau dah buang semua ,sebab kenangan dengan kau akan jadi kenangan paling indah dalam hidup aku :)
mungkin aku jatuh tapi aku tak tersungkur ,aku akan bangun dengan sebelah hati yang masih belum disakiti :)