♔Home |▲pollo



imma strong girl


Mungkin ini nasib aku ,kita tak tahu apa akan jadi pada hari yang seterusnya .aku harus tabah ,aku kena terima benda ni dengan hati yang sakit tak terkata .ini ke ujian yang Allah bagi untuk aku sedar ?jika ini memang ujian yang diberi ,aku redha .aku terlalu sayang kan dia sampai apa yang jadi memang dia tak punya apa-2 aku terima kerana harta mungkin tak boleh bahagia kan seseorang .aku terima dia dengan ikhlas .tapi ini yang aku dapat .mungkin aku silap ,menilai orang dari luaran ,walhal didalam tiada siapa pun tahu .beginikah orang kata setan bertopengkan manusia ?mungkin ada silap aku juga .benda ni akan aku jadikan sebagai pengajaran dalam hidup aku .betul kata mak ,nak couple time sekolah boleh tapi jangan terlalu berharap untuk bersama selamanya kerana antara dua pasti ada yang akan meninggalkan .orang cakap kalau sayang kita tak perlu bersamanya tapi kita hanya buat dia bahagia walaupun bukan disisi kita .aku cuba ,aku cuba jadi seorang yang kuat ,yang tabah .kau tinggal kan aku macam ni ,sebelum kau pergi kau maki-2 aku ,its okay mungkin masa tu hari kau ,kemudian hari mungkin hari aku .tuhan maha adil ,tuhan bayar cash mak kata .mungkin itu pilihan dia ,mungkin juga keputusan ini baik buat dia .aku cuma mampu lihat dia bahagia tertawa dari jauh .aku cuba ,aku cuba jadi diri aku yang sebelum ni ,kuat dan aku cuba ikut prinsip hidup aku yang tak akan menangis hanya kerana seorang lelaki .aku rasa was-2 untuk pecaya pada kaum mereka .mungkin aku akan dapat lebih baik daripada dia sekarang .1 aku cuma nak cakap aku akan buktikan aku boleh hidup tanpa kau .aku boleh hidup tanpa seorang lelaki tetapi aku belum mampu untuk hidup tanpa oksigen .aku redha dengan apa yang jadi .jangan pernah berhenti tersenyum aila 

:)