♔Home |▲pollo



love partII
Aku rindu dia 
bila dia tak ada baru aku rasa yang aku betuk-betul perlukan dia
bila dia depan mata aku tak pernah becakap dengan lembut dengan dia malah aku hina dan maki
hampir masuk 4hari juga aku dengan dia tak baik lagi 
aku rasa banyak-banyak lelaki yang aku pernah jumpa dia adalah 1 in 1000 
dia seorang yang terlalu penyabar dengan sikap aku yang setiap hari mengamuk marahkan dia
walaupun kesilapan sebesar kuman aku boleh bergaduh dalam seminggu 
mulut aku tak pernah lekang untuk memaki hamun dia ,tapi dia still bercakap secara lembut dengan aku
dia tak pernah maki aku or marah aku 
yes ,aku tahu aku teruk .and aku tahu kawan-kawan dia semua tak suka bila dia dengan aku
tapi dalam panas baran aku ,aku tetap sayang dia 
dia lain dari yang pernah aku jumpa
semua orang tak faham cara hidup aku ,orang luar sana suka kritik buta-buta
tapi aku tak pernah ambil endah sebab aku tahu aku siapa and aku kenal sayang aku 
yes ,aku selalu buli boyfriend aku .aku siksa dia .
yes aku juga manusia yang kejam 
aku tahu semua salah aku and aku tak patut buat dia macam tu
bila dia hilang 1 hari ni aku hampir gila ,aku dalam dilema 
aku nak exam mid year tapi aku masih tercari-cari mana dia 
last aku jumpa dia muka dia sangat pucat dia cakap dekat kawan dia ,dia sakit
tapi aku tak ambil endah aku still dengan panas baran aku and aku tak tegur dia langsung masa jumpa dia tadi
silap aku semua ni .
aku minta maaf sayang ,aku janji aku tak marah kau tiap hari
aku akan hargai kau setiap masa aku bersama dengan kau 
kau ,kau selalu tetap tinggal dihati aku 
:')

*jiwang .geli aku baca