♔Home |▲pollo



SAR
heyy niggas !hello malaysian !hehe nak cerita sikit-sikit aje nihh ,tak panjang pun .sebelum tu terima kasih banyak-banyak sebab sudi kunjungi blog ini ,memang agak buruk sikit hehe .tapi saya suka dengar lagu dalam blog saya ni haha so sebelum saya mulakan buat homework saya chillex-chillex dulu online dengar lagu semua kan .

okay nak story about SAR ,siapa dia ?ecehh bagitahu jelahh dia ex couple saya tapi lama dah dan kini merangkap kawan baik lahh kan .nama dia SHAHRUL AZUAN anak pakcik RAFIE hehe .dia ni agak manja lahh kan and orang nya lembut aja percakapan nya ,tapi tak tahu lahh kalau dengan kawan-kawan dia kan haha dengan saya dia baik gila .

and semalam dah janji dengan dia nak datang burger mama dia ,okay dah nak sampai tu baru dia bagitahu mama and ayah dia ada ,agak panic ahh kan .masa tu saya bersama dengan my sis shyuhaida manaf ,dia yang drive .masa tu dalam pukul 10 suku lahh kan sebenarnya nak pergi tengok wayang tapi sebab dah janji dengan dia datang jelahh .bila sampai keluar kereta tersipu-sipu aku dibuat nya haha

okay dah duduk salam mak dia semua tiba-tiba rasa selesa rasa takda malu sangat dengan mama dia sebab mama dia terlalu baik dan baik dan baik haha peramah gila .begitu juga dengan ayah dia .sumpah aku suka gila .saya juga seorang anak muda yang agak tidak pandai berbual dengan orang tua tapi kali ni rasa macam ohh okay best .first time jumpa macam dah berkali-kali haha nampak sangat aku ni muka tak malu ahaha

yang si shyhaida manaf ni dukk nyorok jee belakang saya segan kunun haha .tapi semalam berbual dengan mama dia tak berhenti-henti ada jee nak cakap haha .and mama SAR dia gelarkan diri dia mama yang saya ni panggil makcik adohh mana 1 nak panggil ni tu yang buat muka tebal tahap tingkat-tingkat haha bila dah makan semua duduk sambil berbual dengan mama dia dah habis makan tu mama boleh nak buat kan 1 lagi burger suruh bawa balik ,adess itu lagi lahh malu haha

SAR ni asyik gelak kan jee tak pe tunggu dia jumpa mak saya pulak malu kan dia balik haha bila dah berbual dah penat tu saya pun minta lahh diri kan sebab nak pergi tengok wayang .tapi bila mama tanya lepas ni nak kemana okay saya pun jawap lah nak ke bpmoll nak tengok wayang mama dia cakap best nya macam nak ajak tapi dah pukul berapa kan haha malu sangat semalam .lepas tu bila erwan zernal tanya dekat mana saya jawap lahh dengan wan bob ni dia terus macam ohh okay merajuk lahh konon .act ,erwan zernal ni dengan SAR ni kawan lahh nak kata baik tu memang baik juga .so saya pun macam serba salah .

mana 1 nak jaga hati ni ,dua-dua kawan saya kan .haha si erwan zernal ni pulak sekarang kuat merajuk snagat kenapa entah tak tahu datang dari mana tah penyakit dia tu haha susah nak pujuk pulak tu .lepas dah pergi terus jumpa anuwa daly di depan balai polis dia tunggu situ ,then kereta dia tinggal situ dia naik kereta saya ke bpmoll .and kami tengok cerita JOURNEY 2 ya allah sumpah best pelakon dia handsome sangat !hish !

haha lahh guys sampai sini jelahh nak buat hw lagi kan .and ini rupa budak gila si SAR tu 

dan ini gambar sebelum masuk ke dalam wayang tu hehe
yehh ini kembar saya haha sweet kan :p

ikhlas di coret oleh suhaila manaf/nora danish