♔Home |▲pollo



pesanan ringkas





Dan setelah aku jatuh aku akan bangun dan aku akan terbang lebih tinggi dari engkau yang menjatuhkan aku :) aku bukan seorang yang PENDENDAM tapi buat aku jadi dendam pada kau .aku bukan orang yang suka MENGUNGKIT tapi jangan buat aku jadi pengungkit .juga ,dulu orang yang kau kata macam-macam itu lahh orang yang pernah ubah kau and bagi kau kesedaran dan pergi tanpa mengucap terima kasih .tolong kau semasa kau susah dan kau pergi tanpa kata maaf .hanya maaf boleh sejuk kan hati mana-mana manusia .sama juga aku insan yang lemah dan tidak sempurna .hidup kita bukan sentiasa di atas ,dan 1 hari nanti aku cuma berharap kau kembali menjadi siapa diri kau dan kembali mengingati .aku cuma mampu berdoa atas kebahagiaan kau .jalan yang kau pilih bahagia atas penderitaan orang lain .KARMA akan mengundang .orang yang selalu menjatuhkan hidup tidak akan bahagia :) fikir sebelum bertindak .dan fikir sebelum berkata .biar orang sakiti kita tapi bukan kita sakiti orang .jika hati aku terbuka suatu hari nanti untuk memaafkan kau ,aku pasti akan maafkan kau .kalau kau rasa kau tak kan jatuh kau silap sama sekali kerana tuhan akan membalas kembali atas perbuatan kita .seperti aku :) aku hanya mampu lihat dan berdoa untuk selesai kan segala nya dan aku akan berdoa aku akan temu jodoh yang lebih baik dari diri kau yang pernah menjatuhkan aku .semoga hidup kau diberkati .juga pemberitahuan semua orang tidak ada yang sempura luar dan dalam .semua orang pasti akan melakukan kesilapan tidak kira masa tempat usia dan sebagainya .kenal siapa diri kita dahulu sebelum berkata tentang keburukan orang .suatu hari nanti aku juga akan bangun untuk mempertahan kan hak aku .