♔Home |▲pollo



macam-macam adooo
hello malaysian !hello nigga !hello everybody !today tujuan saya keletak keletuk keyboard ni sebab rasa dah lama tak update kan .lama dahh tak share dengan korang semua ngeh ngeh .sebelum tu nak cakap terima kasih atas sokongan rakan-rakan ,family ,fans-fans and peminat yang tak berhenti-henti menyokong dan mengundi saya di luar sana .terima kasih lagi sekali hahah perasaan nak mampuihh !hahha 

guys ,so whats up ?kinda bored ,yeahh !bored bored bored !nak story apa ni ?yahh banyak benda nak story tapi semua benda dah lepas lama dah so disebab kan saya ni malas nak update blog yang huduh dan sangat huduh ni baru sekarang lahh nak cerita .ringkas kan ajelahh yee .and guys pleasee answer ,do i need to change my blogskin ?simple ?or what else yahh ?i lack of ideas please guyss help me please ,i nee ur help :(

so start cerita ,selasa yang lepas saya and classmate semua pergi katerina hotel ,for what ?tak tahu lahh ekk ada macam tawaran ehh no no macam promosi kan lahh college-college and whatever lahh kan .but on that day i feel so sick i dont know y .and mood pun kurang baik .muntah-muntah tapi bila cikgu bawa pergi mcd hah ceria terus asik makan jee haha .mengada memang macam ni haha .ke sana dengan menaiki bus ,event ni bigboss dekat sekolah yang arah kan untuk my class aja yang pergi .but so siall lahh kan lepas balik tu bigboss tak bagi balik rumah suruh balik sekolah belajar .bhh !bila dah sampai dah masuk bigboss takda dia keluar pergi tournement bowling pulak tu dia keluar takpa .angin jee .

kawan yang lain dah naik class tapi saya and my bestfriend ever tu pergi bilik kaunseling membuta ramai-ramai haha no !memang tak ahh nak masuk class malas !dalah cakap balik lambat dengan tak bawak buku nak suruh masuk class ,shiitt !and at the same time masa tu cikgu dalam bilik kaunseling semua tak da semua ada meeting meeting tu depan bilik kaunseling jee pun haha nasib baik cikgu semua rock bagi kita orang lepak and tido dalam bilik tu tapi kasut kene masuk kan dalam takut cikgu lain perasaan haha .campur laki perempuan semua dah macam ape dah dalam tu haha .

so tutp cerita ni ,start cerita baru ,act i got penyakit yang agak merbahaya ,and baru sekarang saya nak perasan .one day saya tanya classmate saya 1 hari berak berapa kali ?dia cakap 1 hari sekali ,saya dalam 2 3 minggu just 1 2 3 kali jee berry ,so start dari tu baru perasan benda ni jadi dari awal tahun lepas .saya ambil remeh jee .semakin hari semakin takda rasa sakit perut semua and bila rasa kejap jee then berdarah bila buat aktiviti lasak jee or berjalan bawah perut rasa pedih .and saya pernah tanya cikgu dia cakap better check boleh kene cancer usus .1 hari 7 ubat saya kena makan and saya dipaksa memakan buah betik dalam kuantiti yang sangat banyak dalam keadaan saya tidak memakan sayur dan buah-buahan .nangis-nangis kene paksa haha so sekarang saya rajin ke hospital dengan mak and abah ,kadang-kadang tak sekolah kee sana jelahh naik letih lahai dalah dokter semua handsome-handsome <3

esuk pun tak sekolah lagi hehe ,tadi !tadi saya ke sekolah dengan mood nak belajar lahh kan .tapi bila samapi ramai gilloo classmate yang tak datang .sangat-sangat ramai .so hilang mood nak belajar .bila naik rehat subject bm subject yang cikgu nya paling garang pada hari ini and subject lain hari ni cikgu semua tak garang .lagi pun ramai cikgu takda ,lepas naik rehat saya sorang jee kawan lain pergi mana tah kena tinggal haha so muka syahdu jee naik sorang-sorang tiba-tiba amirah cakap aku ingat nak tengok lili buat banner untuk maulidur rasul .saya pun jawap hah dekat mana ?jum jum !haha terus gerakk lahh ke bilik seni kan menyebokk bila sampai jee kene marah dengan lili tu sebab kacau dia at last saya jugak yang bantu dia orang haha lepas class bm hari ni fuhhh !kawan yang lain geram je haha semua tercari-cari mana saya haha

and lepas time bm tu subject perdagangan but saya tak ambil subject perdagangan .act dalam sekolah saya tu class saya jee yang take subject perd tu .saya and 3 orang kawna yang lain ambil seni .so time seni jee kita orang ke bilik seni .bila time seni tu kawan saya yang 3 orang ni turun nampak saya sibuk colour-colour menyumpah-nyumpah semua sebab tak ajak hahahah semua malas nak masuk class bm hahaha tapi dah lepas padan muka masuk jugak lahh kan .saya pun mula-mula datang nak kacau-kacau jee tapi sibuk nak bagi idea so terus tolong gheheh .

okay lahh guys i think sampai sini jelahh dah panjang snagat kot ada masa update lagi penat tangan menaype binatang ni hahah okay daa . :)