♔Home |▲pollo



happy birthday ecah !
hello nigga !big smile :D soo today im fuckin happy !hehe nanti dulu lahh ,okay salam 1 malaysia africa jamaica .ngeh ngeh okay guys topic hari  ni BIRTHDAY .yahh birthday ,birthday my classmate .firstly ,saya sorang saja yang tahu birthday dia ni sebab dia ada cakap semalamnya tak nak sekolah sebab birthday dia ,so bila saya sampai sekolah pagi-pago tengok muka dia saya dah senyum .hee

start menyetan lahh pasang strategi ,haha okay saya yang bagitahu kawan-kawan hari ni birthday aisyah classmate saya ni .so saya and rakan-rakan saya ni plan lahh nak kene kan dia .and benda paling dia sayang kamus elektronik dia ,dengan bernilai RM600 dengan menggunakan gaji dia sendiri ,act dia kerja di MCD .

dia start perasaan kamus dia hilang masa saya tiada dalam class ,saya keluar sebab saya ambil seni and semua rakan-rakan di class duduk dalam class dia orang ambil perdagangan .so bila saya balik jee class seni dah tamat masuk class tengok dia tengah melalak macam orang hilang anak lahh kan haha saya pun buat-buat blur tanya ehh kenapa semua pujuk dia .

then dia boleh nak baliks emua dah kemas barang ,saya cakap lahh ni lah tu lahh dia tak balik gak ,then dia boleh pergi jumpa hem semua .kita orang tenagh syok belajar BI tiba-tiba hem and 3 orang guru datang class nak buat spotcheck lahh kan ,masa cikgu masuk class semua budak-budak yang tahu muka dah sengih-semhih termasuk lahh saya haha

cikgu nak start check tu saya buat keputusan untuk beritahu yang saya dan kawan saya lagi 2 orang ni ambil sebab birthday dia .haha okay hem cakap ikut dia keluar sekarang kita orang dah degup-degup haha .masa tu aisyah takde dia dalam bilik kaunseling .so kita orang di paggil keluar dari class ,cikgu tanya slow-slow and kita orang cerita lahh semua ,then cikgu mintak barang tu .tapi hem yang garang macam singa tu boleh ketawa  sama dengan kita orang ,okay tu first time kot tengok dia ketawa then dia cakap nasib baik pn hafisah tak terberanak haha she so funny .haha act masa tu pn hafisah tu pun ikut sekali ,and ustazah yang selalu tahan saya pagi-pagi sebab buat hal jee pagi-pagi .

bila kita orang cerita semua cikgu gelak kan then cikgu lepas kan ,kita orang dibenarkan pulang ke class untuk sambung sesi pembelajaran .dah nak balik macam tu aisyah boleh masuk class pukul saya then dia cakap aila jahat smabil nangis hahah .and kami 1 class say HAPPY BIRTHDAY AISYAHH !hahah and teacher time tu salam aisyah she said happy birthday too .hahah tapi ni benda paling tak boleh lupa lahh untuk form5 ni haha 

HAPPY BITHDAY AISYAH HUSSEIN <3

haha aisyah kita orang tak jahat lahh ,kita orang just nak suprise ,then bila tanya aisyah cikgu cakap apa ?dia cakap cikgu masuk jee terus nyanyi kan lagu birthday untuk aku haha kurang asam punya cikgu !hancur kan plan kita orang haha mcm plan dia pulak haha okay lahh guys kejap lagi saya dan kawan-kawan nak hang out nak pergi mall nak teman shasha shamsul test berboling dia ade masuk pertandingan sekolah-sekolah lahh kan .saya tak tahu sangat just teman jee .and kawan-kawan yang lain nak ikut datang menyibuk jugak haha

so guys ,sampai sini jelahh nak siap-siap ke mall nak comey-comey sikit haha okay salam .