♔Home |▲pollo



new hair
hello gello nigga !ngeh-ngeh menype dengan perasaan penuh kehampaan yang tak dapat di kawal dah tahap critical ni .kalau ade jual krim ubat hati dekat farmasi atau klinik-klinik berhampiran sudah ku terjah .babes ,rambut baru yang kian tersergam di muka ku ini menampak kan aku seorang perempuan yang nakal dan ganas .yooo !demmit !

nak sangat potong ini lahh padah nya ,tapi memang patut kot saya potong sebab rambut gugur terlalu banyak dan rambut rosak kering dan bercabang .ada cabang kanan dan kiri ,cabang kanan membawa ke syurga cabang kiri membawa ke jalan maksiat .hahah dah start merepek dah pempuan ni haha

masa pergi potong tu my classmate teman ,shahira lebih dikenali kecik .dia yang tengok rambut saya kene potong dia yang gelisah haha .wow nangis wehh masa cina tu potong lepas tu cina tu boleh nak sejuk-sejuk kan hati pulak cakap muka aku cantik rambut pendek dan comel ,tahi kau lahh .menangis ,kesat jee air mata tadi :(

orang dah cakap jangan potong nak sangat kan aila ,hilang semua curly kau :( dah tak boleh jadi nora danish lepas ni ,jadi ERRA FAZIRA pulak lahh haaha .lepas jee potong rambut tadi ,pergi makan kejap dengan si kecik and aod ni dia orang nak sangat makan tomyam ,jadi ibuku mempunyai sebuah warung bernama seri payung tomym walapun kedai takda payung aku pun tak paham hahah bawa lahh dia orang pergi makan teringin sangat ,mak belanja depa :)

saya pun turut menyebok melantak .tapi masa datang jee kedai mak orang tengok semacam jee ,macam saya ni pengkid duduk makan dengan 2 orang perempuan ,woahh !aku agak panas yee disini ,tak pa takpa rambut boleh panjang lepas ni buat mushroom pulak atototo muka mesti lagi macam minta kaki lepas ni hahah dah lahh takda orang nak ngurat lagi .

ehh tapi bila rambut dah pendek rasa kepala macam ringan jee ,masalah pun macam hilang .walaupun nampak ganas ,ehh ranggi lah hahah orang cakap perempuan rambut pendek tak sexy ,jadi aku sekarang tergolong dalam orang kurang sexy lahh ni :( nak sexy jugak !tadi rasa macam nak kutip balik jee rambut tu haa cantum kan balik ,sedihh gilaa wehh :(

takpalah kata zulaikha kasim time sekolah lah nak merasa rambut pendek rasa macam nakal-nakal nanati dah habis baru bela panjang balik .lagi pun saya nak merasa rambut pendek juga sebab dari kecil ambut panjang .pasrah jelahh walaupun rambut pendek tak lawa hmm :( habis sekolah rambut dah betul-betul panjang saya nak buat curl bawah macam dulu :( 

okay lah sampai di sini saja nak mandi badan gatal-gatal cina bodoh ni kerja kan .padahal kedai kawan sendiri haha nasib baik dia bagi discount kalau tak tak nak datang lagi dahh wekk !hahah okay assalamualaikum :)

iklas dicoret oleh suhaila manaf/nora danish or erra fazira hahaha