♔Home |▲pollo



hello single
hello gello mello marshmellow !kihkih and hello to diri sendiri juga hehe dear readers ,watcha doin ?sihat ?okay saya di sini sihat belaka eicehhh such as writing a letter aje hahah ,hello suhaila manaf ni blog okay bukan kertas haha hot topic !ngaummm !hahah okay sekarang im totally single babes ,just nak focus pada SIJIL PELAJARAN MALAYSIA(SPM) ,yeahh !im spm candidates :)

nak focus and focus jee ,no more love .single lagi best kot bebas jee tak pening kusut semua .malas nak double-double lagi .kusut jee kepala .now im single hati senang lepas ni makin mok lahh senang hati hahah semua prob dah selesai and now tunggu tarikh keramat nak spm tu jee haha habis spm lepas semua senang ,and habis spm mak suruh ambil lesen kereta cepat sennag .macam along and kakak dulu habis spm terus ambil lesen kereta .sekarang balik kampung abah dah tak payah drive along and kakak jee yang drive ,lepas adik ada lesen nanti semua boleh drive hahah ape ni cerita pasal drive pulak hehe .lari tajuk kejap :p

okay mesti nak tahu kan sebab apa clash ,dah cakap ni jangan tanya why ,kenapa and sewaktu dengan nya hehe malas nak menjawab .okay clash sebab salah saya ,afiq tak salah apa pun ,saya nak berkawan aje .berkawan lebih baik kot .kalau ade jodoh tak kemana juga .chill baby chill kehkeh .jiwang jee ayat aku tu :p and saya rasa keputusan ni dah cukup buat saya tersenyum :) maaf afiq ,saya kena pergi juga .ehh guys tapi kita orang still kawan okay .kawan biasa-biasa aja :)

hope dia jumpa dengan perempuan yang lebih better dari saya .amin .hee nasib lahh dia bleh terima saya ni kawan dia kalau tak eishh tak senang duduk dia buat nya lahaii haha .ez ?umm lupakan jelahh aila .dia memo kau jee kot .dia pun dah bahagia dengan hidup dia .dah tak ada jodoh kan .kau nak study kan ,mak dah cakap kan kalau ade couple tu just stop lahh dulu nanti takut terjejas ,ecehh mak nak jadi macam guru kaunseling saya pula -_- heheh love u makk :*

kadang-kadang jealous tengok kawan-kawan saya single and now dah single hope dapat nikmati single dengan lebih mendalam hahahha cem bodoh kan orang nak couple saya nak single .ehh single best tau sennag hati kehkeh :) dah tak nak sakitkan hati siapa-siapa .afiq kalau u baca i ade buat salah i minta maaf dari hujung rambut sampai hujung kuku hahahh ehhh belum raya lahh aila haha

okay lahh tutup cerita ni ,nak cerita pasal sekolah pula .tadi rehat makan mcd tau ,spicy chicken macdulaxe ecahh my classmate dia kerja mcd and dia dah gaji so dia belanja hari ni hahah ,jealous jee tengok dia barang semua baru ,beg semua baru saya pakai yang lama jee haha takpa ehh tengok lepas raya cina kayy semua barang baru botol air pun baru tau nanti masa tu barang-barang orang lain dah buruk kehkeh ,baju sekolah pun baru tau nanti ahah .be jelly okay hahah

okay lahh guys ,nak tidoq sat nahh malam ni ada tuition lagi penat nanti ,dalah suhaila manaf ni kuat membuta hahah rakan-rakan dan ibu bapa saya yang support terima kasih support saya sampai ke sini ,tak lupa juga pada peminat-peminat saya kerana tanpa anda saya tidak sampai ke sini ,terima kasih emngundi saya hahahahhahahaha ngeng dohh rini hahah okay lahh guys daa :D

and sebenarnya saya suka pic ni hehe but now kami baik as a friend :D 

ikhlas dicoret oleh suhailamanaf/nora danish :)