♔Home |▲pollo



happy 1st day of school & be happy
hello gello !assalamualaikum dan salam sejahtera ,salam satu afrika .yehooo !and now nak share sikit short story ni dekat hangpa semua nohh ,haha keletak keletuk keyboard ni haa petang-petang dengan angin sepoi-sepoi bahasa dengan cuaca yang best sejuk aja mendung aja tapi tak hujan-hujan .nak tido tak boleh tido-tido ni haa .dari sekolah dah rancang nak buat apa bila sampai rumah ,semua tak menjadi ,asik mengadap facebook yang melalai kan tu aje ,hampehh suhaila manaf ni .

hari ni terlampau lahh happy ,tak tahu kenapa may be hati puas kot even homework banyak .berbanding dengan first day sekolah hari tu sungguh menyakitkan dan sakit hati ,tapi hari ni even homework banyak saya dapat study banyak and kadang-kadang bila time belajar math mode tu mengantuk sebab tengah hari ,biasa cuti bangun tengah hari so ingat dekat bantal jelahh masa first day tu haha .

tadi balik sekolah jee dah lambat ,masuk jee bilik terus tengok handfone ,tengok ada tak afiq call heheh rindu dia dekat sekolah asyik ingat dia aja .hehe kalau 1 sekolah kan senang ,kenapa habis sekolah cepat sangat hah !dah dekat sekolah tu tak ada kawan ,sekolah tu macam hell jee .tapi takpa lahh setahun tak lama mana pun lah ,chill jee okay .hehe hah pasal beruk yang tak sopan tu ,tak mati lahh kalau aku tak kawan dengan kau ,sekelehh jee macam adik-adik jee nak kawan tak nak kawan .brr childish !hahah nah triple fuck dekat dahi jendol awak kahkahakh

so ,dalam masa yang singkat ni saya dah cuba lupa kan dia .siapa dia ?okay dia lahh malas nak sebut nama nanti ada orang sibok-sibok ,sibok jaga tepi seluar orang ,diri sendiri tak terjaga lagi nak sibok hal orang hehe ,awak terasa ,awak lettew .hee tadi pun datang sekolah dah pulang semua barang-barang dia ,so dah puas hati tak da lagi kesan-kesan kenangan lama kehkehe ayat jiwang betul-betul main jiwa ni hahah nak lupa kan dia nak new life yang happy .nak gelak and senyum jee tak nak sedih-sedih ,dekat dalam class sekarang saya senyap aja hahah takpalah focus sikit kalau tak asik nak bercakap jee hahah

dapat duduk tepi tingkat paling depan sekali ,kerusi kayu keras bontot sakit lama-lama duduk dalam class haha .ni belum ada kelas tambahan balik sekolah petang ,ohhmegatt !help me !serious letihh kalau dah ada class tambahan .tapi takpalah orang cakap susah-susah dahulu senang-senang kemudian kan .so chill jelahh kan .hahah

btw nak story masa hari first sekolah hari rabu hari tu saya turun rehat time rehat tu ada budak-budak form 3 ke 4 entah jalan ramai-ramai konon geng-geng lahh kan bawa buku maybe nak ke makmal kan ,so saya jalan punya jalan tiba-tiba ada sorang antara budak-budak tu cakap macam ni 'ehh kakak cantik ,kakak cantik !' lepas tu kawan dia tegur haii kakak cantik ,saya tengok belakang saya ,lepas tu tak ada orang lepas tu budak tu cakap 'kakak lahh kakak cantik tu ,saya jawap hah cantik ???muka terpinga hahha dia cakap yelahh dekat facebook akak cantik sangat' hahah saya ketawa and terus jalan hahah terima kasih lahh adik-adik yee hahaha bangga sekejap ,ahh sudah bangga sangat lahh kan dalam gambar semua nya cantik bila depan-depan muka mintak pam haha

hah hello im senior this year okay !haha hari ni cuaca sejuk jee hati pun senang ,malam ni just tinggal nak buat homework and kemas buku semua and tido .malas nak pikir banyak-banyak hee sorry dear friends sebab sekarang jarang update blog and jarang online ,online pun guna handfone ajoo dehh hehe .tak nak lahh fb selalu melalai kan saya sampai saya tak nak study hehe saya nak berjaya .tadi ada jumpa cikgu saya nak tambah subject cikgu cakap bole ,so saya pilih seni untuk lebih mudah ,orang cakap seni susah kan ,tak pa kalau tak cuba yee memang susah and tak reti :)

lepas ni sabtu ahad pun ada class tuition ,memang betul-betull letih lahh kan tahun ni .maaf lah rakan-rakan lama-lama dah tak tahu and tak reti nak cerita apa dalam blog ni hah ,type ni pun mata dah kuyu jee mamai-mamai .yess i know ,cerita kali ni cerita kosong memang tak menarik macam dulu lagi dahh ,dah sloww malas dahh nak rajin sangat update ,kalau free apdate lahh .

hari first day sekolah pun datang jee masuk dewan semua pakai baju baru baju semua bau kedai aja kasut lagi ,tapi saya sorang je kasut lama beg lama baju sekolah lama .act baju sekolah semua dah sipa tinggal tudung ,nak pakai baju baru tapi tudung tak siap tak kan nak pakai tudung lama nanti tak sama colour dengan baju heheh ,tak suka .and saya beli kasut stocken beg semua lambat sikit ,nak tahu kenapa ?sebab sekarang masih baru semua orang tak pandang sangat sebab masing-masing pakai beg apa semua baru ,nanti dia orang punya dah buruk saya pakai yang baru nanti semua akan tengok hahah kan dapat perhatian sikit tu hahah ,bagus kan .yang penting nak cari barang daripada yang lain yang orang lain tak pakai and susah nak cari dekat batu pahat ni ehe 

okay lahh guys ,happy 2012 !and mata dah mengantuk nak tido tido tido and tido so bye bye 

and maaf lahh ye picture0picture di atas tidak ada kene mengena antara hidup atau pun yang sudah mati hehe

ikhlas dicoret oleh suhaila manaf/nora danish