♔Home |▲pollo



cupcakes
heheh assalamualaikum dan salam sejahtera tidak lupa juga salam satu africa yaww !hello gello untuk kawan-kawan semua dan hello untuk diri saya sendiri hehehe okay berdiri nya saya disini ingin menyampaikan sedikit hujah yang telah saya blablabla suhaila manaf yeye merepek haha okay keletak keletuk keyboard ni haa ,nak cerito apo nyo ???apa yang nak dicerita kan ni ???

okay ,nak story about cupcakes yang bentat macam apa entah hahah tapi sedap ,hello !ni first time tau buat jangan gelak kan hahah cupcakes nya omeyy ajee hahah tak reti buat tapi ada yang jadi ade yang tak berapa nak jadi lahh haha ,dalahh nozzle pun rosak ,tefakk jee hahah habis muka tangan semua nya lahh buruk betul rupa tadi haha .balik sekolah tu my classmate ,fana mahat ikot sekali balik rumah saya .and mak ambil nak kenderaan hijau dia tu berplat jgq1991 hehe

sebelum sampai ke rumah mak pergi cari telur untuk buat cake ,sebab mana boleh nak buat cake guna telur yang telah disejukkan kan kan haha baru tahu tadi benda ni kalau tak sampai bila tak tahu hehe and dah beli telur apa semua tiba di rumah saya dan fana buka kasut and terus melebar kan bontot ke atas katil ,opps !nak cerita juga ke tuka baju ?okay cerita sekali lah sebelum melabur kan punggung yang sweet muwet ni tukar baju satt ,baring-baring dengar lagu gossip-gossip dengan fana ,sementara tunggu mak masak .sebab nanti dapur sebuk mak nak masak lah nak buat cupcake nya lain hee .

kalau tak jadi buat cupcakes tu kan dah pergi mall dah ikut mak ,mak shopping sorang jee abah nak pergi yunnam ehh entah eja betul ke tak entah tu ,dah call mohd farhan ingat kan kalau ikout boleh pergi luggage jumpa dia ajak dia belanja makan ,tapi sebab nak buat cake tak jadi ikot ,semnetara mak tunggu abah mak pergi shopping sorang-sorang okay jelly .tengah best-best buat cake tu tiba-tiba mak call tanya jadi ke tak ,and mak cakap mak shopping sorang padan muka tak nak ikut and mak jeles kan dia cakap dia beli handbag lawa leopard RM276 and dapat kurang RM238 dekat pasific ehh geli jee kau aila nak show off pulak ,ehh bia lah org show off boleh kenapa aku tak boleh hahah ,sumpah jeles mak suka macam tu tau -_-

and mak cakap kalau dah siap cake tinggal kan mak ,and saya cakap harus lahh buat untuk mak hehe mak yang modal sampai RM70 untuk barang-barang cake tu haha .tapi tadi yang stupik nya boleh pula nak sukat tak reti tapi belasah aje hahah dalahh bentat !hahah kelakar jee .and guys ,nak tahu something tak ???haha ouchh !malu lahh nak cerita dengan hang pa semua hahah okay lahh hari khamis hari tu ada orang melamar saya tau haha okay pergi perenggan baru hehe

siapa ?hee dia ex couple saya lebih dikenali dengan EZ hee tapi saya tak boleh terima sebab kawan lebih baik kot ,dah malas dah nak double-double ,saya asik sakitkan hati orang aja kesian jee .maaf EZ saya tak boleh terima awak ,saya mampu terima awak sebagai kawan ,sebab saya fikir kalau kawan kita akan kawan selamanya kalau couple clash and kita akan jadi musuh ,so btter kawan ajelahh kalau ade jodoh tak kemana kan hee

okay lah guys ,nak siap-siap mak ajak pergi makan chicken chop dekat parit raja hee tiap-tiap malam minggu selalu pergi kalau abah balik rumah ,tapi sekarang jarang and tiba-tiba mak call ajak pergi hehe suka betul ,tak sabar ni and sebenarnya menype ni pun tak mandi lagi haah baru bangun tidur terus online haha wangi kan ?bau DKNY kan ?hahah wekk !so now nak mandi takut nanti lambat hehe okay terima kasih semua babai 

ikhlas dicoret oleh suhaila manaf/nora danish