♔Home |▲pollo



oreo
holla !assalamualaikum semua :) okay hari ni story tak panjang pun .hee tadi pagi bangun tidur mak kejut and mak ajak pergi bandar batu pahat sebab lunch dekat luar mak malas nak masak .and pergi happy bake cari barang-barang nak buat cupcakes !hee tak sabar and seronok tak memasal over excited kan hahah


habis ,tak memasal keluar RM60 lebihh sebab beli barang semua haha mak melayan jelaa hope menjadi lahh nak buat dengan shasha shamsul hehe kalau menjadi dah boleh berniaga what ,habis spm ke kan hehe act saya memang suka benda macam ni and impian just nak buka 1 bakerry sendiri and 1butik sendiri ,kalau dapat best nya <3

so esuk nak buat cupcakes oreo heheh hope menjadi .tak sabar dah ni and petang esuk nak hang dengan hani shila ,eddy and popoi nak cari barang for my birthday party malam 3112 tu nanti .jangan ada baling tepung or telur sudah lah amin ,jauh kan lahh sumpah tak suka and tak nak haha serious tak sabar nak masuk next year sebab nak rasa tua sikit walaupun hakikatnya saya masih budak-budak hahah sebab lahir lambat hahah orang dah masuk 17 next year saya birthday tahun ni baru nak masuk 16 hahahah 

nak tiup lilin nak hadiah banyak-banyak macam kecik-kecik dulu .dulu abah selalu beli kan kereta control besar-besar haha sekarang tak da dah .rindu sangat .and next year spm candidate so nak study hard tak sabar nak study nak duduk dengan nelly tyson ,hope 1 class dengan dia and tak sabar nak cium pagar sekolah sambil berhasrat takkan jejak kan kaki dekat sekolah senggarang yang suck !

heheh btw semalam ada buat video for peraduan iswara ku kot entah tak tahu peraduan dalam surat kabar terbaca lah kan ,kalau menang and 5 terpilih dia akan baru kan semua kereta tu .and kami sekeluarga dulu orang susah ,so tak mampu nak beli kereta grand-grand .so dulu pakai kereta murah ajelahh kan tapi berbangga sebab saya membesar dengan kereta tu daripada along sampai lah saya dah besar sekarang kereta tu masih berfungsi tapi ada lagi 1 kereta abah beli .banyak kenangan .and video kami buat semalam ,saya just tolong sikit-sikit aje pun .
 Enjoy !
but muka saya agak hodoh kan sebab tak rancang pun and kami telah pun memasuki peraduan tu hope dapat lahh bertukar wajah sikit :)
so guys ,sampai sini sajalah saya nak tidur esuk nak bangun cepat nak buat cupcakes tu ,daaaa

iklas dicoret oleh suhaila manf/nora danish