♔Home |▲pollo



a little bit story
Hello nigga !how are you ?fine ?okay good .lama rasanya tak update ni ,lama tak keletak keleetuk keyboard laptop ni ,habis busy memanjang .cari duit .busy dengan persiapan nak pergi holiday lagi .auchh !rindu nak story dengan hangpa semua ni .btw ,tak ada story pun nak cerita ni hah .saje-saje sebab tadi check facebook dekat box ada orang tanya bila nak update lagi haha eecehh macam blogger yang dah pro jee aku ni haha

okay guys just nak mengadu sedikit dan secebis .nak mengadu profile blog saya dah tak cantik .saya tak suka .kembali lahh pada yang lama please .i love leopard .semua kalau boleh nak leopard tapi dah tak boleh .hope korang selesa kalau kunjungi blog saya ni sebab template baru .tak macam dulu ,nak balik kan macam dulu balik dah tak reti .kadang-kadang saya ni buta IT juga hahah 

ni pun dah kira okay lahh walaupun tak dapat yang dulu balik ,semua ni edit sendiri hasil dari kebijaksanaan dan tanpa sebarang bantuan .semua sendiri .pening kepala .sampai tak nak pergi kerja nak siap kan edit blog ,dah petang baru nak edit ni lahh padahnya .tengok jam jee dah maghrib dengan tak tutup tingkap apa semua .lepas tu baru nak call mak cakap tak nak kerja ,tiba-tiba mak dah call dulu tanya adik dah siap belum cepat datang pekerja tak ada brr .dalam seminggu ni saya dapat kumpul duit dalam RM100 lebih lahh ,malas nak kira .

nak simpan untuk shopping and birthday party nanti .btw ,kepada sesiapa yang terbaca blog ni kalau baik hati 31/12/11 datang mcd batu pahat bawa hadiah sekali saya sambut birthday dekat sana hee .tak sabar ni nak sambut lama tak tiup lilin .brr ,so next year saya adalah SPM CANDIDATES ,suck !nak berhenti sekolah boleh ?hahah nak kawin ?boleh tak ?gatal sangat .haha

hehui ,tadi pergi bandar dengan mak ,dua orang aja just nak pergi makan kan ,pakai lahh baju the cotton project by rbth tau haha ,ada budak laki dekat square one tanya mana dapat baju tu haha saya dengan terpinga-pinga lahh kenapa susah sangat ke nak dapat baju tu haha ,dia cakap nice lahh lama dah cari beli dekat mana ,okay dia dua orang sorang lagi kacak tapi yang tanya tu muka minta pam hahah awww !gatai !haha tak adalahh kidding mana boleh gatal lagi awak tu dah berpunya suhaila hoii haha masa tu dengan mak .mak diam kan aja sebab mak tengah tengok-tengok baju .

okay lahh rasanya sudah lewat malam ,esuk nak bangun cepat .sambung esuk lah ya kalau ada jodoh kita jumpa lagi ,assalamualaikum babes :D

iklas di coret oleh suhaila manaf/nora danish