♔Home |▲pollo



having fun bebeh !
hoolla !holga !lomo !dselar !apa lagi ,apa kau nak merepek lagi suhaila manaf ?hahah assalamualaikum buat semua yang sedang membaca karangan suhaila manaf ni :) anda juga diminta berhati-hati apabila membaca setiap perenggan kerana ?adelahh rahsia di sebalik wajah nora danish haha merepek lahh siak .hari ni happy sesangat nya ya allah seronok tahap gaban lerr ,walaupun pagi tadi macam palat sebab tengah tidur best-best shasha shamsul call banyak kali kejut suruh pergi sekolah daftar untuk next year ,btw saya dah tahu cume malas nak pergi nak daftar tahun depan .tapi shasha cakap tak boleh cikgu tak nak layan .

so bangun dengan hati panas menyumpah seranah kene pepagi cikgu-cikgu tu suka menyusah kan saya .tak boleh tengok senang sikit !dalah tidur pukul 6 lebih pagi bangun pukul 10 datang sekolah muka ketat habis haha nak kene gosok baju sekolah lagi bapak ahh lecehh sia so dalam malas tu mak yang gosok kan baju sekolah siang tadi saya pergi mandi hehe .sampai jee sekolah ya saya ketemu fatin najihah dan mamat iaitu kawan sekelas dan sebelah kelas saya .tanya-tanya saya blah lah kan .naik jee block pusing cari nama kelas tengok jee block semua dah kosong ahhaha nampak kan saya dah lambat haha

ngamuk ahh dalah penat tak lama malas nak pikir panjang suruh mak datang suruh mak sattle kan tak sampai 10 minit jee ,cikgu nak melayan kalau ade mak jee siot betul .balik rumah online and tak jadi nak buat cupcakes sebab shasha shamsul tak berapa sihat .and dah pukul 5 bersiap mandi-mandi nak hang out dengan eddy ,popoi and shila .kakak and anuwa daly dari muar ,kakak practical dekat muar so anuwa daly amek dia dari muar and jumpa dekat mall .saya tunggu dekat mall .anuwa daly bawa sorang kawan dia nama akim wtv hahah

sumpah memang best gila-gila .terima kasih lah semua sebab korang melayan jee saya .pilih kan baju pilih kan barang-barang untuk besday esuk ,habis lahh 10 ke 9 spray dia orang beli dalam tu nak main spray agaknya haha and malam besday tu saya akan pakai CROWN like princess woahh and yang lain pakai topi happy besday heheh .apa-apa hal tengok picture esuk aja okay hehe diaorang layan baik gila lahh tadi ,and paling best dah lama tak berkumpul ramai-ramai macam tu .sebab ramai bergaduh ,tiba-tiba yang bergaduh lepak sama-sama siap pusing mall sama-sama and gelak-gelak .sumpah seronok ,eddy tak okay dengan anuwa daly and shila tak okay dengan popoi .tiba-tiba semua dah okay .just eddy and anuwa daly tak bertegur just lepak-lepak jee jalan sesama .okay tu first time rasanya :D

so pusing-pusing buat kecoh dekat luggage and kedai barunya hash tag kot dah bising dekat situ berambus pergi kacau maxis centre pulak kacau kurt bekerja sampai kusrt kene marah haha funny habis !hahah and dah  puas tu pusing kejap and keluar mall ,kakak baik kereta lain dia naik kereta dengan anuwa daly and akim wtv and saya dengan eddy shila and poi .so kami jumpa di ramly cafe ,sembang macam nak pecah perut dibuatnya .

sambil tu tengok maharaja lawak mega last ,sampai ramly jee dah pukul 9 lebih lepak sampai pukul 12 .and after rajalawak habis kami beredar ,kami pergi hantar si popoi balik kejap dia ada hal and kami ke area-area busten lama untuk mencari makanan .sebab ada 2 ekor monyet lapar lahh apa lah kan ,so pergi lahh makan kejap and sampai pukul 1 lebih kami beredar untuk pulang .and hantar balik semua .terus upload picture dari dselar dengan make up tak cuci .
bila on jee mak aih 116 yang wish ,ramai gila nak mati and lepas tu ramai lagi wish dekat 103 lagi tambah penuh wei wall dengan wish aja semua mati lahh nak ,nak delete benda tu nanti haha tapi nasib hide kan haha .tak semak sangat lahh kan haha and kepada semua yang wish berjuta-juta terima kasih kepada anda semua maaf saya tak terlayan dekat facebook yang IM nya lain yang wall nya lain yang handfone nya lain .maaf sangat bukan belagak SETAPPANAS tapi memang betul-betul busy ,kalau tak busy memang saya dah melayan dahh .

and thanks pada kawan yang test suara dengan saya hari ni hahah i means yang nyanyi kan lagu happy birthday dekat saya ramai sangat ,sampai ada yang main kan guitar sumpah teruja and terasa dihargai gila .terima kasih kawan-kawan .suara korang sedap walaupun ada yang hakikat nya macam katak tapi bila nyanyi lagu birthday untuk saya memang merdu habis hahahah and eddy ,dia lah orang yang wish paling PELIK nak tahu dia buat apa ?hahah okay kita ke perenggan seterusnya ya :)

masa tu baru hantar popoi lepas hantar aje eddy tengah drive kereta tu dia boleh call numb handfone saya ,so saya tanya lahh kau kenapa call aku hahah dia cakap jawap ajelahh and dia wish happy birthday to me and bual dalam handfone agak lama lahh padahal 1 kereta hahah kaya kan ?credit dah banyak sangat lah tu hahah .terima kasih eddy :) saya hargai sangat hee 

jadi kawan-kawan sampai disini ajelahh saya bercerita ,ada jodoh kita jumpa lagi .sudah cukup berjelah dah ni and penat nak tidur ,esuk nak pergi cut rambut hee untuk malam besday tu heheh jumpa disana ye :D

ini gambar yang dapat diambil ,ingin lebih lanjut sila ke facebook suhaila manaf comel and lihat album yang bertittle prepared for bday party tomorrow !

nak picture lebih-lebih tunggu bday party nanti okay hehek

iklas dicoret oleh suhaila manaf/nora danish