♔Home |▲pollo



sweet talker
okay hai ,tadi pergi school okay benci gila .pergi just nak amek duit RM100 yang orang kecoh kan tu lahh kan ,jumpa mamat ni .datang-datang masa dalam kereta dah dengar orang panggil-panggil nama saya .kawan-kawan saya lahh tu kan ,jerit-jerit ,saya tahu awak semua rindu sebab kite dah lama tak pergi school .datang pun sekejap jee .naik class nak pergi jumpa cikgu ,dah amek duit semua tak perasan pulak kedatangan ERWAN ZERNAL ,umm okay nak start cerita ni

erwan ni ex couple saya ,tapi kita orang dah setuju jadi BFF ,okay bff tapi tak rupa macam bff .sumpah menyesal habis gila ahh kan bodoh punya manusia kau ni aila kan pergi jumpa dia .argghh !sumpah apa aku fikir tadi pun aku tak tahu lahh ,haikk !rindu tu memang lah tapi dia bukan bf awak lagi lah suhaila manaf ,tak paham ke !

bukan sekadar jumpa ,jumpa niat nak gurau-gurau tapi lepas dia nampak saya muka dia masam gila terus diam senyap sunyi bisu entah lah sebab aku hot kot tadi sampai jadi macam tu .tak apa ,kata kawan bila dah kawan jadi macam ni .saya tak marah sebab tu hak dia tak da hak pun nak marah orang sebab nak layan ke tak kan .okay lepas dia tenguk muka saya dia terus cakap dekat kawan-kawan dia nak balik .saya terkejut lahaii .menyesal couple dengan kawan sendiri .haishh !

saya call dia suruh naik atas sebab nak jumpa nak cakap sikit ,dia jawap macam nak tak nak .okay lahh ,dia naik bual-bual kejap tapi panas hati membara berapi marimembara lahh kan bila saya dah cakap dia tengok lain then saya diam dia cakap ahh kau cakap apa tadi aku tak dengar ,sumpah sampai mati ingat .saya terus bangun dan berambus dari tempat kejadian sumpah awak stupid suhaila manaf !

tak paham ,dulu nya kawan baik rapat gila-gila and now ini jadi sebab clash .okay tak apa terima .balik tadi dia message cakap sorry and blablabla males nak type nanti sakit hati saya just cukup up to you ,kau buat hal kau ,aku buat hal aku and fyi aku pon dah ada bf .sorry ,kalau kau rase tindakan kau betul go on .untuk buat aku sakit hati ?okay aku boleh buat 10 kali berganda sakit pada kau .tengok permainan sapa lagi hebat ya ?okay :) terima kasih KAWAN ,okay kawan ke ?okay kawan lahh baut masa sekarang .