♔Home |▲pollo



sedih gaul dengan gembira
okay hii readers :) hari ni update dengan penuh perasaan marah geram benci .tak tahu lahh nak cakap macam mana .menype ni pun tak ada mood gila-gila rasa nak hentak-hentak lappy ni .okay tapi siang tadi best ,ada kawan-kawan teman at least saya tak ada lahh moody sangat kan .tapi hari ni nasib memang malang sungguh ,sungguh gila malang dia .hush !dari pagi ade jee yang tak kena ,kena marah lah mak bagi duit keluar tadi RM20 jee bapak ahh sedih selalu bagi RM100 ke apa ke kan ni RM20 nak buat apa jee seh dengan duit sikit macam tu .pergi jee then tak dapat balik kang .umm geram gila lahh kan 

lepas tu tadi dah sampai mall ,brr ni yang marah sikit ni kenapa lahh awak ni cuai sangat suhaila manaf ?hah ?kenapa ?ada ke fon saya boleh tertinggal dalam cab brr benci sungguh haha then kawan saya call abang cab tu suruh simpan kan nasib baik saya perasan awal kan .dah petang baru dapat fon tu balik .tadi lepak-lepak jee chill dekat foodcourt terjumpa SETAN GONDOL and LUQMAN ARIFFIN .then tegur-tegur macam tu ajelahh kan sebab nak cepat masa tu nak tengok wayang pukul 3 lebih ticket pun dah beli ,brr so nak cepat ajelahh kan .

kami tengok cerita AKU BUKAN TOMBOY auchh !funny gila lah cerita tu kan .hahah berdekah ajelahh dalam panggung tu haha sumpah kelakar tapi ending dia macam siot lahh kan macam boring giloo .then habis tengok movie semua chill-chill pusing-pusing kejap tengok-tengok baju then terjumpa budak comel ni hah nama dia SOFEA HUDSON ,ya allah comel sungguh dia macam anak cina dah muka .dia okay lah peramah semua kan .hee dalam pukul 7 dah gerak dari mall nak ke rumah masing-masing .best tadi dapat photogedik ,haha seronok lain kali kite pergi lagi okay kawan-kawan :)

come-come i show you :)

haa ni ,act speck tu bukan saya punya .tu saje jee pakai pinjam orang punya haha
 suka gila picture ni :D
 mangkuk ni dah macam abang saya lahh kan ,mase nak pmr dulu pun dia datang rumah aja semua haha dia pandai kot .caring .kawan dengan dia best :)
 okay ni dia SOFEA HUDSON tu haa budak kecik ni comel kan kan :) 
 ni tak tahu lahh apa motif masa boring kan haha layan jelaa semua haha nak tunjuk sikit lahh kan tapi dah buruk sebab beli dah lama hahah

okay sorry ada picture yang dah edit ada yang belum sebab yang edit tu untuk nak upload dalam facebook kan .and tadi happy sangat tapi bila balik brr sumpah penat giloo ,balik tukar baju terus tidur ,tiba-tiba sayang saya suruh sembahyang maghrib kan so nak sembahyang kene lahh mandi dulu and pergi mandi sembahyang semua baring kejap and edit picture semua dah siap online macam biasa .penat tak hilang ni lagi ,esuk pun ada class pagi-pagi brr sumpah malas nak pergi tapi kene pakse .tak pa lah next year awak tu nak SPM lahh aila ikot ajelahh .

then ada monyet cari pasal ,nama monyet tu erwan zernal ,tak tahu lah dia gila kot sebab tu macam tu .malas nak cerita panjang-panjang sumpah mood tak baik .geram still tak hilang .suka hati lah orang nak cakap apa ,mulut orang sumbat stocken pun belum tentu boleh tutup ,so chill aila .bia lahh orang cakap apa yang penting awak sekarang kene buka buku baru ,new life awak ni awak kene matured sikit yee suhaila jangan jadi budak-budak sangat nak huhahuha lagi awak nak SPM just fikir study jee nak berjaya kan ?okay saya harap saya bolehh nak keluar dari sini .dah penat hidup macam ni satu-satu masalah datang .untuk awak-awak yang cakap saya bukan-bukan saya akan bukti kan saya mampu mengubahnya ecehhh ayat hahahah can't go betul lahh hahah .hmm now pon dah boleh berhenti mennagis ,okay saya tipu kalau saya cakap saya kuat hadapi ni sorang-sorang .tapi saya cuba tuk kuat kan diri ,berhenti menangis buka minda awak suhaila jadi budak yang matang jangan menangis lagi .buang semua .awak jadi diri awak ,awak kuat kan :)awak kene senyum selalu okay suhaila manaf .lupa kan benda yang lepas .past is past okay .and now awak kene focus dengan hidup awak seakarang .and erwan ?okay saya block dia dari facebook and delete numb fon dia .dia pun tak suka saya ada dalam life dia even kawan .dia menyombong sendiri .okay lah penat type ni .and enjoy .boii