♔Home |▲pollo



sambutan raya aidiladha
hai hai malaysian ,today nak story sikit about raya haji 2011 ni ,ohh sebelum tu nak ucap kan selamat ari raya aidiladha pada kaum-kaum muslim .sambutan kali ni paling meriah kot sebab sedare mare datang rumah ,semua sambut dekat johor .hish ,meriah habis .act macam bangga lah sebab bangun awal hari ni haha sebelum ni hampehh -_- haha pagi-pagi lepas makan mandi semua duduk dalam bilik bual-bual dengan cousin ,hah malam tu pulak saya pakai kan polish nails untuk cousins saya haha entah bentuk apa pon tak pasti tapi dapat hasil juga ,come lets see ,jangan gelak haha
hahah jangan gelak tau sebab baru pandai ni so buat bodoh-bodoh lagi lahh hahah kejap lagi pon nak try buat leopard kalau jadi akan dia siarkan di dalam sweetcoffee ni hehehe 

dalam tengah hari tadi keluar kejap pergi ayer hitam kejap dengan makcik-makcik and cousin kejap,makcik-makcik yang shopping sakan ,kami yang muda-muda duduk dalam kereta jee sempat membuta .agak kelaparan keluar cari makan haha makcik-makcik naik kereta lain and kami anak-anak muda naik kereta lain juga yang telah dipandu oleh shyuhaida manaf .hahah 

lepas pergi ayer hitam dia orang bawak kami ke rengit ,tempat kuala jual barang-barang terpakai haha bapak boring dengan sesak haha tak lama tu makcik cakap kenapa ikut pergi lah mana nak pergi so kami ters ke bandar batu pahat pusing-pusing habiskan minyak kereta and pergi mall buang duit -_- haha masuk dalam mall terus pergi COOL BLOG beli air oreo original letak peel hee tu pertama sekali .kami pergi 5 orang dengan menaiki kereta waja .lepas tu pusing-pusing sakit kan kaki and buang masa ,tiba-tiba kakak ajak pergi LUGGAGE SHOP kepunyaan paan .masuk jee kakak cari paan ,dia tak da ,kakak call paan terus datang and lama gila dekat dalam luggage tunggu kakak try-try baju .sambil tu saya sempat lagi bual dengan paan hahah

tak rugi lahh hahah kakak beli 1 baju tp dalam 1 jam dalam kedai tu sebab bual jee dengan paan hahah .tiba-tiba dah nak balik tu dah bayar dah penat bual paan ajak bergambar hahah and saya pergi tengok earring and  ring ,tiba-tiba dia cakap amek lah satu firstly tak percaya haha saya gelak-gelak dia cakap amek lahh hahah takmain-main .saya pilih dapat 1 ,leopard hahah 
hahha cantik kan ,okay thanks paan .ehh guys lupa nak cakap sebelum kami keluar ke ayer hitam kami sempat berposing tau hahah 
hahah ehh tengok lahh rambut saya tu hahah hot tak bhahahah geli jee kan haha
ni dalam kereta masa tunggu makcik-2 shopping 
hahah ni kakak and paan .happy gila hari ni hahah dapat ring leopard tu haha act dah lama stalk dekat luggage and dalam account fb luggage .memang dah suka tu tiba-tiba dapatt dia bagi free pulak tu haha bertambah lah suka ,nak balik siap pesan dekat paan add fb saya haha dia ada cakap first meet ddia cakap muka saya lain haha tahun lepas kot first meet masa tu kakak pon baru first time meet dia ,dia minta numb fon kakak haha .lepas tu kami pergi beli ayam crispy and beli polish nails color kuning emas and hitam untuk buat leopard pulak haha ill will try ,buruk pon buruk lahh yang penting aku tak buta seni sangat hahah atleast saya cuba .tak sabar nak lihat hasil malam ni hahah .okay guys ,thanks sebab membaca .maa jika saya menggunakan bahasa kasar .boii