♔Home |▲pollo



S A R :D
haa !bertemu kembali bersama saya :) kawan-kawan semua sihat ?dah makan ?dah mandi ?hahah mesti belum ni kan sebab saya update blog ni agak awal sikit lahh kan pagi lahh kot senang cakap hahah .act balik class BI ni so bangun cepat sikit hari ni :) malam semalam tension-tension aicehh sekarang happy sangat dah ni hee .suka sangat masalah semua dah selesai ,numb fon pun dah beli baru nak senyap kan diri daripada semua orang just on facebook and blog jelah lepas ni .malas nak gaduh-gaduh bising-bising lagi dah penat .

semalam sedih ,hahah tapi hari ni orang yang buat saya sedih tu siap ajak teman dia breakfast pagi tadi ,dia cakap dia acting ,okay layan kan jee haha seronok gila tadi dapat jumpa dia ,dia buat saya ketawa jee tapi kesian dekat dia tadi jumpa dia sakit-sakit haha katanya dia terlanggar cermin mall sampai pecah sebab main lari-lari lagi kan hahah kesian sangat mulut dia macam tu .act ,dia ex couple saya .nama dia ?hahah adelahh dia kerja dekat sandman ,ohh tapi sekarang kami kawan baik bukan couple lagi dahh .tapi sebelum jumpa tu dia buat saya menangis tak berhenti ,sumpah sedih sangat .

and lepas dia dah buat saya tension malam tu dia text minta maaf semua then dia ajak jumpa esuk ,so esuk pun memang saya ada class pasgi kan so pergi lahh teman dia breakfast kejap .bual-bual tak lama pun 1 jam jee pukul 1 mak dah sampai bawah mak call ,mak drive sendiri amek saya sebab abang saya keluar dengan kawan-kawna dia .tapi dia sweet sangat lahh tadi kan ,dah lahh lama tak jumpa monyet tu haha tiba-tiba jumpa bual macam apa dah asik nak buat orang gelak jee dalah tengah sakit hahah

memang tak boleh lupa awak lahh SAR sebab awak baik sangat ,awak dah tahu saya macam mana pun awak still boleh nak terima layan semua haha memang respect habis dekat kau dohh .tapi sebenarnya saya lapar tengok awak makan saya diam aja haha yang tak boleh blah dia boleh nak suap pulak kan hahah tapi saya tak nak ,malu lerr hahaha gedik sikit yee sebab lama tak jumpa .lintas ?dia still lagi jaga saya time lintas haha sebab saya penakut haha dia amek dari bawah class then bawak pergi kedai makan yang berdekatan dengan busten tu teman dia semua .tadi kau buat perangai comel kau gila kau haha sayang kau sangat kau dah macam kawan baik aku gila-gila .tapi sedikit geram lahh pasal malam kau buat aku menangis tak berhenti tu kan .sumpah kau dengan erwan same aje .erwan ?okay dah berambus dari hidup dia ,dia tak perlu kan saya lagi .tadi dah cari numb fon baru nak jauh dari dia .

okay tak banyak nak story ni ,and kalau awak bace kan SAR awak jangan gelak tau haha ehh ingat awak ada hutang burger black paper cakap nak belanja hahah tadi kau dah buat aku ketawa kau buat aku rasa dihargai sangat even kau suke sakat aku suke buat aku panas suke gelak kan aku .thank sangat-sangat .happy kenal kau :) okay guys boii