♔Home |▲pollo



miss the old you
hello guys ,bertemu kembali ye bersama saya .aicehh macam rancangan televisyen aje haha so today korang macam mana ?sihat sejahtera ?okay lahh saya tanya macam-macam pun bukan korang boleh jawap haha hari ni tiba-tiba rasa rindu dekat dia .siapa dia ?tak perlu tahu nama kot .biar saya sorang ajalah yang tahu .just nak share rasa ni dengan kawan-kawan .sorry kalau tak suka kan :)

okay hari ni bangun tidur on numb fon lama tengok ada message ke tak tapi bila on hampa sumpah ahh just ada message hotlink and orang call-call .ramai yang call .sorry kawan-kawan sebab saya tukar numb fon .nak lari dari someone and nak lupa kan someone tu .hope berjaya lahh kan ,nak buat macam mana lagi pun dah tak tau buntu gila .entah lahh rindu kot nak dengar suara dia lagi ,nak dengar dia bebel lagi dalam fon ,nak dengar dia nangis .semua rindu pasal dia ,tapi dia dah tak ada .dia dah pergi .

tapi kalau betul dia sayang saya mesti dia akan cari saya akn usaha tapi langsung dia tak ada respon .brr entah lahh ,maybe dia dah boleh lupa kan saya atau pun dia dah ada pengganti .tak apa ,saya happy kalau tengok dia happy .tak kan saya aje nak happy kan .tapi sekarang ni saya asyik ingat dia aja .ohh maybe saya rindu dia .umm memang lahh asyik fikir dia jee .tapi dia langsung tak ada fikir apa-apa pasal saya .okay buat apa perlu ingat and fikir orang yang tak pernah nak ingat and fikir kita kan :) lupa kan jelah aila ,past is past .and now kau dah ada life baru kan ,dengan boyfriend baru so lupakan lahh benda yang dah lepas ,jangan ingat lagi .mana janji kau tu aila .

tipu lahh kalau cakap tak sayang dia .bila on tengok default dee ,act default dee tu pic dia .asyik teringat dia jee .tak marah pun sebab dee pernah cakap muka dia macam muka ex dee ,sokay .tapi bila tengok chat tengok default dee automatic akan terfikir bila lahh saya unblock dia ni .rupanya dee .hee saya dah tak nak nangis lagi .saya kuat .and sekarang asyik layan lagu avril lavigne yang wish you were here hahah tiap-tiap malam dohh saya dengar lagu tu .jenis saya ni lepas perasaan dengan lagu so kalau tiba-tiba teringat dia akan dengar lagu sodih-sodih haha
nak tengok pic dia pun dah tak boleh sebab dah block dia ,pic-pic dia dekat fon pun dah delete so just ingat rupa dia jelahh yang boleh hilang kan rasa rindu ni .isshh jiwang siak malam ni terasa gila ahh kiwang dia hahah macam awie dalam sembilu haha ayat dalam cerita aku bukan tomboy tu ,nak jugak hahah .apa lahh dia tengah buat kan sekarang ni .mesti dia dah happy sebab dah ada ornag lain sekarang ni .mesti dia tiap-tiap malam on call dengan orang lain kan :) tak apa lahh aila chill okay ,awak pun dah ada bf ,just forget it .cakap new life kan :) awak ni macam kelling lahh .tapi tipu lahh kalau saya boleh lupa kan dia dengan mudah ,and tiap-tiap malam saya akan menangis ,apa yang nak nangis kan pun tak tahu lahh .dah ni jalan yang kau pilih ,nak buat macam mana .

tapi kalau betul dia rasa and buat macam apa yang aku buat tu untunglahh ,tapi kalau tak ,rugilahh haha mesti saya jee syok sendiri ni kan haha mesti dia tak rasa apa yang saya rasa :) kalau betul dia sayang saya mesti dia akan cari saya usaha semua tapi ni tak nampak petanda apa-apa langsung .barang-barang dia pernah bagi pun siang tadi dah simpan semua dalam kotak ,act kotak tu comel tau kotak tu wujud dari saya form2 setiap kali clash kotak tu akan saya simpan kenangan dengan orang yang pernah saya sayang .so banayk kenangan dalam kotak-kotak tu haa tapi bila buka kotak tu secara automatic saya akan menangis tak berhenti haha act saya ni gembeng .korang diam-diam aja ni rasia hahah

tapi bila check balik dalam kotak tu ada satu surat kecil tulisan warna warni and comel gilaa .tertulis sedemikian ,
KADANG-KADANG KITA TERLUPA KITA PERNAH GEMBIRA BERSAMA DIA ,
KADANG-KADANG KITA TERLEKA YANG DIA SELALU BUAT KITA TERTAWA ,
KADANG-KADANG KITA TERSENYUM KERANA DIA PERNAH BUAT KITA BAHAGIA ,
ADAKALANYA KITA MENANGIS KERANA TELATAHNYA MEMBUAT KITA MERINDUINYA 

okay saya melalak bila tengok catatan tu ,act tu coretan daripada ex couple saya yang lama .masa tu kita orang dah clash dia datang class saya masa saya tak ada dia letak kertas comel tulisan warna warni tu dekat bawah meja saya .okay maybe betul and bermakna ayat tu .and sekarang tak tahu mana hilang mamat tu dah .okay rasa rindu sangat nak balik macam dulu-dulu .

okay lahh guys penat lahh nak type ,type ni pun rasa nak meleleh air mata ni tapi tahan sebab ada mak hahaa kantoi nanti .haha okay orang semua boleh cakap sabar aila sabar ,okay saya yang merasa perit tu .macam mana nak sabar lagi kan .tak apa lahh dah nasib macam ni .okay lahh hope semua boleh faham apa saya tengah rasa ,okay boii