♔Home |▲pollo



deemok
hai semua ,cepat aja masa berjalan kan .sekarang dah bulan 11 and next month bulan 12 iaitu disember .yeahh !jangan lupa birthday saya yaw !31.disember ,kumpul duit untuk beli hadiah saya hahaha sapa yang boleh beli kan set leopard jum kawen dengan aku haha kidding bebeh hahah okay now nak story pasal budak mok ni ,korang agak-agak kenal tak ?tak kan lah tak kenal dia ni ,si mok ni hot kot .nak tengok come-come buka mata besar-besar yang sepet tu bulat kan mata ,yang mata dah cukup bulat tu jangan bulat kan lagi terkeluar kang bebola mata hahah bahaya jangan lakukan hahah

click !!!
cakk !nampak kan ?hot kan ?cantik kan ?putih kan ?macam chinese girl kan ?macam aku memang tak lah kan ?yes dia cantik .dia ni miss leopard saya panggil haha sebab saya dan dia memang gila leopard hahah hot doh bila pakai barang-barang leopard hanya yang pandai menilai sahaja yang tahu betapa hotnya hahaha jangan nak hot sangat lahh kan hahah .okay guys ,nama dia DEE nama betul tak tahu lah adila kot lah tak pasti haha 

kenal dia dekat dalam facebook je ni haa terus rapat .actually ,untuk pengetahuan uolls semua bapak gedik siak ayat hahah dia ni umur dia 19 kot ,19 kan dee ?kalau salah pun iya kan aja tau .korang semua jangan cuba-cuba nak tackle dia ,kalau aku tak apa hahahah gedik .ehh dia baik gila okay kawan dengan dia best .dalam tahun ni juga lah kenal dia lagi pun masa raya dia siap datang rumah dengan kawan dia haha masa tu saya tengah tidur dia kacau hahah

ehh ,dia ni kalau bebual mulut dia memang suka membebel tak pernah berhenti haha .dia pernah nyanyi kan lagu tau dalam fon dia nyanyi lagu fav saya dan dia tajuk nya boneka tunjukkan aku hahah sumpah suara dia merdu lahai bak ning baizura ecehh hahaha lama dah tak bual dengan dia ni ,and tak sabar nak ajak dia shopping ni bila lah dapat junmpa dia asik kerja jee nak shopping barang leopard dee nak belanja kan kan hahah belanja taik lah kau aila hahah 

okay lah semua sampai sini jelaa .cerita dekat korang tak ada feel dohh korang tak cakap apa pun komen lah sikit hahahah ehh kalau suka like kalau tak suka berambii okay hahah okay semua terimas boii