♔Home |▲pollo



cotton candy
haa hello ,hari ni story tak banyak pun but just teringat dekat depa ni .rindu mase dulu-dulu .and now everything is over .saya dengan kawan-kawan baru ,mereka juga bersama kawan-kawan mereka .semua dah tak macam dulu ,orang cakap tak sebulu lah ,bulu mana pon tak dapat pasti .happy kenal dia orang sebab funny ,friendly ,merepek-repek perangai .tapi tu yang best .malangnya tak lama pon dengan dia orang .kawan rapat tahun ni awal bulan .now just baik and rapat dengan sorang jee budak yang buat peace belah tengah sekali tu .KECIK .dia jee kot yang rapat .kadang-kadang agak sakit hati gak dengan perangai dia pemalas .tapi bila marah dia okay ,nak kene marah baru boleh jalan hee rindu sangat-sangat .dulu dalam class asik bergossip and now dengan kawan baru gossip nya melampau pulak sebab suka merepek suka lari dari tajuk .bila orang cakap 1 benda memanjang and bercabang-cabang idea nak bual .tu lagi gila nak layan haha .tapi dia orang caring ,ambil berat pasal saya if saya sakit ke dia orang yang risau lelebih ,text saya setiap malam apa-apa hal dia orang tak pernah lupa saya ,bila saya susah or ade prob mesti dia orang dengar .mereka sendiri yang cakap dah anggap saya macam adik sebab saya paling kecik tapi badan jee besar .kami dah macam adik beradik .act saya ni banyak sangat kawan cuma tak tahu nak lepak dengan siapa .SHASHA budak ni lagi baik ,tapi dia baik dengan bf saya lebih dengan saya ade masa jee haha mereka pandai hargai orang yang ade depan mata .okay lah bukan nak kata kawan-kawan lama teruk ,kawan-kawan semua sama jee semua baik .saya pon bukan betul sangat nak cakap orang lain teruk .semua orang ada perkara yang kurang pada diri sendiri termasuk saya .tak ada yang sempurna .dengan kawan-kawan lama dulu suke hang ramai-ramai .lagi-lagi kalau ada birthday .meriah habis mandi hujan mandi tepung mandi telur and sebagainya .jujur ,seumur hidup saya ,saya tak pernah ada kawan baik yang betul-betul paham saya .
and sekarang saya dah dapat and saya dah jumpa .dengan kawan-kawan lama semua just kenangan manis dalam hidup saya .atleast dia orang sempat singgal dalam life saya yang serba tak sempurna .and now dia orang pon happy with  the advent of new friends .sokay tak pernah lupa ,dulu macam adik beradik dah semua hee seronok kenal mereka .and now ,new life without them .everything is okay .saya appriciate semua kawan-kawan saya .even pernah jadi musuh tapi sekali awak berkawan dengan saya selamanya awak akan jadi kawan saya .saya suka berkawan .hidup saya untuk berkawan bukan untuk bermusuh .semua orang pernah buat silap .so ,just want to say thank you guys .i love you more more and more :D tak lupa kau orang sampai bila-bila .terima kasih kerana membaca maaf jika saya menggunakan bahasa kasar .boii