♔Home |▲pollo



stupidos
blablabla .ehh hello semua :D macam mana dengan hari-hari anda ?indah bukan haha poyos jee .okay today nak cerita about my life ,pedih manis semua ada .duduk rumah goyang kaki anak boss lah katakan haha minggu-minggu exam ni saya asyik kene marah jee dengan along mak abah .serious macam nak lari dari sini nak pergi jauh-jauh .tapi nanti rindu mak ,dah tak dapat nak shopping guna duit dia lagi .yee pon nak exam aku tahu lahh nak study jangan lah pakse-pakse aku tak suka kene pakse .tak boleh nak paham agak nya .baru bangun tidur dah kene bebel nak keluar pon kene bebel dalam kereta pon kene bebel .watta !bosan tahu tak hidup macam ni .ingat saya patung yang ada battery agaknya .sokay ,saya sabar .org cakap susah-susah dahulu senang-senang kemudian .tapi hidup saya tak pernah senang pun .asyik susah jee .okay lupa kan semua tu nak cerita benda yang baik pulak datang dalam life aku :)

sekarang dia dah berubah ,capital W asyik layan saya dengan baik jee saya merajuk dia pujuk .dia tengah kerja pon dia boleh teman saya .boyfriend saya pulak mana ?ada .dia pulak asyik text jee tapi time dia text aku time aku busy sorry jarang reply text awak .strugle study wehh .aku seronok gila dapat balik dengan capital W tu .sumpah rindu merindu sehh haha hari sabtu hari tu dia ingat saya pergi tuition ,tapi saya tak pergi malah saya membuta atas katil handfone pun habis battery sebab malam tu saya layan lagu jiwang sampai tertidur haha .saya bangun jee pukul 2 lebih terus pergi charge handfone tengok ada text dia banyak .yoo ,sorry you buat you cari i .text dari dia lahh dari sapa lagi tanya dekat mana nak jumpa rindu katanya ,auuch !haha saya terus reply text dia minta maaf rasa bersalah pun ada kan .dia pun satu nak meet tak nak cakap awal-awal .

sabtu ni may be SHYUHAIDA MANAF balik kot .boleh shopping dengan dia .dalam perancangan nak pergi MELACCA with erwan zernal ,anuwa daly and kakak .hush tak sabar .hope jadi lahh kan asik cancel jee .hari tu pergi JB pon kejap aja dengan kakak macam tak rasa .pergi pun menyesal sebab duit beratus habis dekat kakak .tak guna punya kakak haha melacca !wait for me yah :) cuti sekolah pun akan datang ,cepat kan mase berlalu .semestinya nak cakap pasal holiday .holiday with family .tak sabar .nak pergi new zealand and bandung .woohh ,happy gila .balik nanti saya bawak buah tangan pakwe-pakwe omputeh ehh dri nz dari bandung tak boleh bawak takut nanti semua muka pecah tembok haha pakwe indon kite taknak haha ngapain dong ,enggak sihh hahah geli yoo hahah shyuhaida manaf pon tengah exam ni untuk masuk next sem dia cakap dekat mak if dia pass dia nak beli kasut HUSH PUPPIES habis kalau saya pass jugak saya nak shopping barang-barang vintage sampai puas hati ,saya cakap dekat mak .mak cakap boleh ..tapi buat betul-2 jangan cakap aje haha .

okay lah sampai sini jee kot ada banyak tugas hari ni ramai betul suruh orderkan toms shoes nak pergi buat order kejap saya dah macam owner toms shoes dah tu handfone penuh orang text nak order jee haha apekesss haha then nak edit blog makcik-makcik ni aque shayhera and aida eisya .aida cakap nanti dia belanja burger .aku tuntut tau nanti jangan tanya kenapa hahah kboii semua :)
                                                                                               love SUHAILA MANAF