♔Home |▲pollo



special
hii readers :) today nak stoly tentang ?entah haha ape-apelahh kan haha tadi saya ada class ,saya pergi dari pukul 10 sampai pukul 1 duduk dalam aircond sejuk sangat .tapi kan hari ni saya pergi class pakai baju kurung ,ojywweehh !haha ayu lah konon nya kan haha tapi hari ni dalam class ada kawan budak cina haha dia layan kan jee ,tapi memang keras gila saya kene cakap BI pun dengan kawan-kawan .nasib baik saya cakap BI semua boleh paham haha hari ni agak pandai sikit lahh kan haha 

tapi bila balik class pukul 1 ,umm ni yang tak suka hari ni ,dalah tak dapat jumpa capital w saya sebab saya malas haha dia pun pergi kerja lambat .tunggu lah saya tercongok dekat situ tunggu mak and along datang ,sementara tunggu tu saya pergi topup sebab nak call mak kan nak tanya dekat mana .ade pulak orang gila kejar haha orang kelling haha saya dalah pakai heels memang apelah nasib badan kan .dala mianmar indon semua tengok semacam ,mak sampai jee saya bebel dalam kereta and saya cakap nak beli 1 ayam fav saya dekat dalam busten dekat VIVO .nama ayam tu CHICKEN CHOP CRISPY ,memang meletops habis lah kalau makan even sikit and mahal tapi puas dapat makan sebab sedap giloo haha .tapi masa nak beli tu along macam malas nak melayan kan dia bebel dia cakap makanan yang saya makan semua tak sihat lah apelah ,saya ni jenis tak suka orang bising-2bising mula lahh nak angin kan .lepas tu saya cakap dalah tak payah pergi dah kenyang makan ayat-ayat kau !bergaduh dalam kereta ,along maki-maki .tak apa sabar aila .kami terus pergi makan tenngah hari tapi sentap gila masa mak tanya adik nak makan apa ,tiba-tiba along cakap buat apa tanya dia ,dia tak payah makan !apesial sangat entah dapat abang macam tu .

saya terus cakap dekat mak tak apelahh adik dah kenyang dah makan tadi ,padahal saya tak makan ape lahh kan memang lapar gila tengok dorang makan ,tahan jee :( sebab sedih gila .memang macam nak menangis dekat situ jugak lahh tapi orang ramai ,gembeng kan saya hihi .balik rumah saya terus keluar kereta masuk rumah and terus masuk bilik tukar baju semua nak tidur sebab nak hilangkan tension mension ni tapi lapar ,tergerak hati nak text cik shasha tanya dekat mana then ajak dia teman pergi makan dekat kedai kek depan taman saya .nasib kami 1 taman ,dalah dekat taman tu saya dah tak ada kawan langsung .orang cakap saya tak campur orang ,bukan tak campur tapi tak suka dengan mulut-mulut orang taman ni suka menjaja cerita bukan-bukan tapi cerita baik jee pasal anak mereka .kampung lah perangai .forget it .saya dan shasha jalan kaki pergi makan dekat kedai tu saya makan nasi goreng kampung woaahh sedap gila !haha boleh nak dia cakap tu first time lahh saya makan dekat situ kan haha memang sedap sangat .

makan lahh lambat-lambat siap bual-bual dengan shasha haha banyak betul nak gossip mossip tadi hahaha lambat sampai cuaca mendung and hujan haha kami balik dengan dalam basah hujan kami boleh berbual ketawa lari haha itu memang best ,haha kenangan kan sha :) hilang tension saya bila jumpa dia and lepas kan semua dekat dia haha dia jee boleh paham saya .tiba-tiba bila dah duduk bual-bual dekat rumah shasha ,dia bagi 1 pendrive colour biru and isinya hahah ommaii !!!!ERWAN punya pendrive dia bagi shasha pendrive tu sebab dalam tu ada video erwan nyanyi time nangis dia edit semua sampai dia tak study untuk exam hari tu .hari tu juga erwan nak bagi saya tapi saya buang pendrive tu and dia ambil dia bagi dekat shasha suruh shasha bagi dekat saya haha nak tengok tak video tu ,jangan gelak tau haha saya malu haha 
ERWAN yang nyanyi dia yang buat semua ni ,terharu gila .dia cakap dekat shasha saja music dia bagi kuat sebab dia nyanyi tu sambil nangis .tapi kelakar budak hardcore melalak !hahahaha ape-apelahh .thanks biyy encet haha jangan ketawa tau :)
ehh lupa nak cakap awak semua nak tahu tak masa erwan bagi shasha pendrive tu dia nangis shasha cakap .hahaha dia kelakar haha terharu bila dia macam tu :D haha sampai sini jee cerita saya ,hope semua enjoy okay haha love korang <3