♔Home |▲pollo



socialize
night guys :) kali ni update malam pulak sebab siang tadi tak ada mood nak update .nak update ni pon kene ada mood sebab nanti nak type macam feel gila kan macam bercerita dengan someone hihi .okay ,today tak keluar mana-mana pon duduk rumah jee cuma keluar malam jee hihi keluar dengan kawan-kawan dari kecik dulu ,akmal and the geng .saya sorang jee perempuan haha pergi dua kereta ,tak kesah lah lagi pon ada abang sedara saya sorang and akmal tu dah kenal dari kecik kan so percaya lah .

tak tahu nak kemana sebab batu pahat ni membosankan kan kan haha so keluar bersosial dekat dataran batu pahat ajelahh kan dimana tempat itu budak-budak facebook banyak lepak haha jumpa kawan-kawan dekat sana .dekat sana juga boleh tengok gelagat orang kan haha macam-macam .boleh terjumpa pulak adik nikki minaj haha nikki minaj sangat lahh kan macam ape dah haha kelakar sungguh .tak sangke orang batu pahat ada juga macam ni haha datang dari mana entah tak tahu haha 

sempat date lagi dengan erwan dekat dataran tu ,silap gila .nak pergi sana nak jumpa ex saya wan ,tapi kene jumpa erwan tak apelahh jumpa jelahh dia .dia kan boyfriend saya apa salahnya kan .tengah date-date dengan erwan boleh ex couple saya yang paling saya benci much much tak terhingga datang dekat tempat saya and kawan-kawan saya semua boleh dia berbual dengan kawan saya akmal tu .muka saya dah paiseh .lepas tu erwan tegur dia and dia terus blah ,tak tengok langsung dekat dia ,dia ingat dia bawa girlfriend dia saya heran lahh kan pegang tangan semua .bukan nak cakap apa tak payah konon nak tunjuk sweet depan aku lahh kan .aku tak heran lerr .haha saya pon ada boyfriend tak ada nak macam awak haruk gila haha lupa kan lahh haha nanti nak gelak aja .

dah balik masuk jee dalam kereta ,tiba-tiba ex saya yang sorang lagi wan ni call tanya dekat mana .dia cakap baru jee sampai dataran .huh saya dah nak balik baru dia nak sampai ,apelahh kan .dalam kereta pulak tu nampak sorang budak facebook ni tau .haha saya keluar kepala then nak jerit nama dia .bila dah keluar kepala tu boleh fikir apa nama dia ekk lupa lah sehh haha apelahh aila ni .saya terus pergi cari kedai makan .nak pergi mcd ramai tapi ramai gila kan orang tengok bola .sokay pusing-pusing cari kedai makan sampai ke parit raja jauh gila .last-last dapat pergi kedai untuk orang bercinta haha gila romantic duduk bedekah gelak-gelak dekat situ tak kene langsung tempat nak lepak haha funny habis orang dating dekat situ pon tengok jee haha

tak lama tu balik .otw balik terjumpa tujuh sebelas(7eleven) singgah pergi beli topup rm10 .sampai je rumah siap-siap tukar baju superman dengan erwan hihi mengumpat orang dalam call haha ,dah tu jee tak ada apa pon haha terima kasih membaca and buang masa haha sorry kalau saya menggunakan bahasa kasar dalam blog ni .take care semua .boii