♔Home |▲pollo



personal printing

nama saya NUR SUHAILA BINTI ABDUL MANAF
short name AILA
fully SINGLE
currently lives in SENGGARANG BATU PAHAT JOHORE
tanggal 31.12.1995 saya melihat dunia
ordinary SIXTEENAGERS
fav colour BLUE PURPLE CHOCOLATE BLACK WIHTE GREY
fuck PINKERS eee
anak ke 3 dari 3 beradik
nothing special ,no money no property 
sifat saya mencuim apa-apa jenis makanan sebelum memakannya
tak makan sayur tak makan buah tak suka ikan
suka bernyanyi ketika mandi ketawa terbahak-bahak slumber annoying humble friendly talkactive gelabah bila buat sesuatu yang orang lain dah siap pemalas benci pengotor tak kuat makan tapi kuat tidur suka mengikut fesyen terkini shopping boros tak pandai memasak suka perintah panas baran cerewet mandi lama-lama suka cuba benda yang baru tak suka dicabar suka makan dalam bilik
nama mak NORMALA BINTI SULAIMAN
nama abah ABDUL MANAF BIN HJ.HAMID
nama abang MOHD IZUAN 
nama kakak NUR SHYUHAIDA
saya paling benci menyampah tak suka ORANG KACAU SAYA TIDUR
active dalam facebook 
bukan PERAMPAS !jangan fikir buruk pasal aku boleh tak tanya dulu bodoh
minat berniaga
tolong jadi diri sendiri please saya tak suka orang yang suka mengikut-ikut 
tak suka jangan stalk okay .dear haters ,i will hate you a million times than you hate me .so jauh kan diri kalau tak nak aku menunding jari comel aku dimuka kau .btw ,u make me famous .auchhh !just want to thank the readers .boii love you