♔Home |▲pollo



lucky -__-
hi hi  atotot rindu blog kite ni lama tak jenguk dia .nampak nya masih sihat .tangan pon naik gedik nak type-type ni .banyak gila cerita .tapi semua membosankan ,hosh damn it !chill baby chill .okay ,assalammualaikum semua readers .okay semalam punya cerita semalam tak dapat update sebab lappy fully di gunakan oleh manusia-manusia yang tak beri saya peluang untuk berstory dalam blog star leopard saya ni hihi tu nama manja blog saya lahh awok-awok apa tahu hihi .okay dalam hari yang sama kakak nak balik ,saya tidur pukul 8 pagi berbual dengan kakak .bayangkan pukul 7 pagi tu siap pergi goreng french fries pagi-pagi buta ,lapar nokk malam tu tak makan .melantak lahh dengan shyuhaida manaf haha lepas makan kami masuk ke kamar serba purple kami tu then bual-bual .bila bangun tengok jam ouchh menunjukkan tepat jam 3 petang .haha gelabah tetek lahh kan pergi mandi siap-siap ,kakak lahh yang gelabah sebab nak makan lagi lah nak kemas baju nak siap-siap pergi balik KL cuti sudah habis bro haha ticket bus pukul 4.30 so rushed habis lahh kan .bila sampai aja busten bus still ada lagi .lepas jee bus kakak jalan saya dan mak pergi beli cd beli ayam crispy dekat dalam busten ,and pergi watsons nak beli barang-barang makeup mak ,mak guna simply siti so susah sikit nak cari dekat tempat lain di batu pahat bandar yang terpencil ni .

lepas je hantar kakak dah beli barang semua then balik rumah .saya sambung tidur ,kuat gila kan tidur hahaha dah bangun maghrib tu saya pergi cari mak sebab memang setiap kali saya bangun tidur memang akan cari mak .dari kecik .kalau mak tak ada nak nangis sebab tak dapat jumpa mak .ngade lebih .benci gila macam budak-budak .bila mak dah tak ada cari kakak rumah dah start sunyi kalau kakak ada mesti meriah dengar suare dia aja sebab dia suka gelak kuat-kuat bila skype huu tapi mase tu bangun jee tengok kakak pon tak ada cari kakak 1 rumah dekat mata air bertakung dah macam lecak dah .call mak tanya kakak dekat mana rupanya kakak dah balik .mak cakap adik ni kenapa kan tadi kita yang hantar kakak dekat busten .okay mak adik lupa .then saya suruh mak balik ,kalau tak nak menangis jelahh selagi tak jumpa sape-sape lagi dalam rumah tu .

rupanya along dalam bilik mak .ingat kan tak ada sape dekat rumah .bangun jee mandi-mandi then terus ambil buku study sebab esuk ada paper perdagangan nasib semua keluar apa  yang saya baca hihi .okay forget it .now nak cerita pasal sekolah pulak .guys ,tahu tak paper perdagangan tadi senang habis rasa macam nak gigit jari masa jawap paper tu ,semua keluar tapi ada juga tiru-tiru sebab kawan sebelah buat toyol haha amik lahh sikit kan haha .

bila nak balik pulak tu ,ergghh tension ada ke orang dalah tak boleh sembahyang lagi nak bebel-bebel and pakse sembahyang .lama pulak tu membebel .dari langit mendung sampai hujan lebat selebat-lebatnya .padahal balik pon naik kereta tai basah kuyup macam orang jalan kaki lahh kan over gila basah tu haha .sebelum nak kena hujan tu dah prepare awal-awal dulu ,nasib beg kulitkan masuk kan buku yang saya pegang dalam beg bukak jam casio sayang saya tu dalam beg ,jam tu harus lahh beli rm80 tu pon dapat murah kalau tak 100 lebih so sayang kot .jam di selamatkan dulu .tapi kasut tu ,haa dia tolong basuhkan kasut and stocken saya lahh tadi ,jimat bil air haha .malaysia sekarangg maju dah jalan jee ada dobi ,dobi setiap hari sebab asyik hujan .musim kan .

balik terus mandi bersihkan apa yang patut .lepas mandi woahh !selesa gila-gila ringan kepala .lepas mandi minta mak buatkan air milo hihi kite tak pandai buat air tau sebenarnya awak-awak semua diam-diam kite tak bagitahu orang lain hihi setiap kali nak minum mesti mak buat kan air haha .lepas minum-minum keringkan rambut semua on computer rumah lappy along bawak pergi class dia ,dia study dekat UTHM ,so tak dapat lahh nak guna lappy update ni .guna lahh pc bodoh ni jee syukur lahh aila jangan nak cerewet sangat .so guys ,sampai sini jelah yang mampu penat type ahaha terimas kerana sudi melayan kan haha sorry jika saya menggunakan bahasa kasar .kboii