♔Home |▲pollo



fuck fakers !
firstly hii readers .okay topic fake fake fake .tak tahu sapa lahh gegurl ni .tak tahu nak salahh kan sapa .tak kan nak salahh kan ibu mengandung pulak kan .ape motif dia pon tak tahu .ohh aku rase dia tak ada wayar USB nak upload picture atau handfone dia mahal gila sampai guna picture orang .terdesak kot .kesian kan .BIYY JULIET ,more thanks sebab bagitahu dan rakan-rakan yang lain .saya tak tahu datang dari planet mana perempuan ni macam tak ada rase bersalah gila-gila .saya siap tegur dia slumber jee .nasib saya ni baik hati tak maki-maki dia lagi haha ikutkan hati ni makan dia !haha amek lahh picture tuu saya tahu orang macam awak bukan bole berubah and terima pon kan .sokay pakai lagi picture banyak-banyak .takdehall memang aku upload picture sume memang nak bagi kau amek then buat dp dan sewaktu dengan nya .mengedog -___- .so kawan-kawan kalau siapa kenali dia dan berjumpa dengan gegurl ni kasi masuk muka dia dalam kain kay .lagi kejam sumbangkan wayar USB ke dekat dia aku nak menangis tengok dia macam ni sebab terlampau kesian kan ,isk-isk .kboii