♔Home |▲pollo



miss you capital W

hi malaysian .sorry tak ada cerita yang best pun .my life is kinda bored yoo .today nak cerita pasal dia .dia lahh dengar tak dia .haa ye diaa ..hee dia yang saya pernah sayang .pernah hargai pernah respect as a boyfriend .yahh boyf .tapi tu dulu lahh sekarang tak dah .si handsome ni baik .tak pernah lupa nak contact saya .jumpa pun kadang-kadang ada masa tapi lama dah tak jumpa dia :( last kita jumpa malam tu kan .rindu sangat dekat you :(

hee setiap hari dia pesan jaga diri ,dia call tanya macam-macam tanpa bosan nak cakap haha .dia manja kott .hihi dulu masa dia ada setiap kali saya pergi tuition pagi-pagi mesti teman dia pergi breakfast .sebab tempat kerja dia dekat jee dengan tempat tuition saya hee .dia suka bagi chocolate BUENO .hee dia tahu saya suka chocolate .

dulu dia layan baik jee tapi lepas saya tinggal kan dia ,dia berubah dia dah lain .ohh may be silap saya sebab sakitkan hati dia .okay jangan cerita yang dulu .past is past aila .come on ,move on .dia kawan baik saya sekarang .best layan dia macam monyet perangai haha memang dari dulu nama panggilan dia nyet haha ada masa nak jumpa dia puas-puas .i hope dia dapat girlfriend yang cantik molek baik macam dia hahah act tak tahu nak cakap apa pasal dia .tu jelahh yang boleh cakap .tak boleh puji lelebih nanti dia perasan much haha kboii
                                                                                                  love  SUHAILA MANAF